Gå til innhold

NHD, vallergan!


Gjest undrer

Anbefalte innlegg

Jeg to en vallergan for ca 3 timer siden, men jeg er fortsatt lys våken.

Tar det lang tid før den virker?

jeg er drittlei av å ikke få sove om natta.

Hvordan skal jeg få legen min til å gi meg tolvon, jeg får ikke xanor lenger for de mener at det beste er om jeg klarer meg uten medisiner?

Jeg holder på å bli sprø, jeg har en liten sønn å ta meg av, jeg trenger all den søvn jeg kan få!

Hva skal jeg gjøre?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg to en vallergan for ca 3 timer siden, men jeg er fortsatt lys våken.

Tar det lang tid før den virker?

jeg er drittlei av å ikke få sove om natta.

Hvordan skal jeg få legen min til å gi meg tolvon, jeg får ikke xanor lenger for de mener at det beste er om jeg klarer meg uten medisiner?

Jeg holder på å bli sprø, jeg har en liten sønn å ta meg av, jeg trenger all den søvn jeg kan få!

Hva skal jeg gjøre?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

En tabl (10 mg) vallergan er nesten alltid for liten dose for et voksent menneske.

Dessuten mister Vallergan sin søvnvirkning etter ca. 3 ukers bruk. Da er det nødvendig med en liten ukes pause før den virker igjen.

Du får prøve å spørre legen din igjen om Tolvon. Du kan godt referere til meg som ofte anbefaler Tolvon ved lengrevarige søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

En tabl (10 mg) vallergan er nesten alltid for liten dose for et voksent menneske.

Dessuten mister Vallergan sin søvnvirkning etter ca. 3 ukers bruk. Da er det nødvendig med en liten ukes pause før den virker igjen.

Du får prøve å spørre legen din igjen om Tolvon. Du kan godt referere til meg som ofte anbefaler Tolvon ved lengrevarige søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...