Gjest på husjakt Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg har fått tilbude om å kjøpe meg inn i et stort kollektiv. Med mange familie, og flere enslige. Noen som har erfaring med slikt? Er det trygt økonomis`k? Noen som i det hele tatt kjenenr til flere store kollektiver i Norge? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg bodde rett overfor Norges første (?) kollektiv i Trondheim da jeg var liten. På folkemunne ble gården kalt "møljepulgården"... ;o) Hadde en venninne der og jeg syntes det var utrolig spennende å være med henne hjem! Men jeg vet ikke om det hadde vært noe for meg, litt lite privatliv liksom, selv om man har et rom for seg selv. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 jeg hadde ikke greid det... Må ha tid for meg selv, må legge meg på sofaen naken og jeg vil uten at andre kommer å forstyrrer, vil ha bildene mine der og der, og ingen andres bilder på veggene.. Jeg er litt sær da, og veldig opptatt av at hjemmet ser strøkent ut, hater rot. Så å leve i rotet til andre hadde virkelig gjort meg gal.. 0 Siter
Gjest på husjakt Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 jeg hadde ikke greid det... Må ha tid for meg selv, må legge meg på sofaen naken og jeg vil uten at andre kommer å forstyrrer, vil ha bildene mine der og der, og ingen andres bilder på veggene.. Jeg er litt sær da, og veldig opptatt av at hjemmet ser strøkent ut, hater rot. Så å leve i rotet til andre hadde virkelig gjort meg gal.. Tror en kan både ligge naken på sofaen og det en vil her. Alle har et rom eller flere, noen har egne leiligheter, hovr en selvfølgelig gjør som en vil. Virket ikke rotete eller møkkete heller da jeg var på besøk. 0 Siter
Gjest på husjakt Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg bodde rett overfor Norges første (?) kollektiv i Trondheim da jeg var liten. På folkemunne ble gården kalt "møljepulgården"... ;o) Hadde en venninne der og jeg syntes det var utrolig spennende å være med henne hjem! Men jeg vet ikke om det hadde vært noe for meg, litt lite privatliv liksom, selv om man har et rom for seg selv. hvordan var det for venninden din å vokse opp der? Jeg har barn og lurer på om de ville likt det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hvordan var det for venninden din å vokse opp der? Jeg har barn og lurer på om de ville likt det. Nå hadde min venninne en _meget_ unormal mor og endte opp som narkovrak, men det hadde mer med mora å gjøre enn med kollektivet for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.