Gå til innhold

Når legger du deg til vanlig.(Bare lurer)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bebba

Det kommer veldig anpå når jeg står opp. Hvis jeg går tidlig på jobb hver dag så legger jeg meg tidlig om kvelden. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg styrer dagene mine selv og da liker jeg å være oppe om kvelden og sove lenger om morgenen. En gjennomsnittlig søvn på 7 - 8 timer må jeg ha.

Gjest peacemaker

Det kommer veldig anpå når jeg står opp. Hvis jeg går tidlig på jobb hver dag så legger jeg meg tidlig om kvelden. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg styrer dagene mine selv og da liker jeg å være oppe om kvelden og sove lenger om morgenen. En gjennomsnittlig søvn på 7 - 8 timer må jeg ha.

Det er egen sjarm når det er mørkt ute og stille og varmt i huset.

Annonse

Gjest Pricilla

jeg pleier å legge meg mellom kl. 22.30 - 23.30. Som regel blir ikke klokka over 23. Er så sinnsyk trøtt om morran + at jeg sovner på sofaen på kvelden, så da kan jeg like så godt legge meg..

Jeg står opp 6.30, begynner på jobb 8.00.

Gjest prust

Målet er å være i seng 23.30 Er kjempestolt hvis jeg er i senga klokka 23. Som regel blir den 24, eller 2415.

Står opp ca klokka 7 når jeg skal på jobb, nærmere 8 hvis jeg har fri - og ungene av en eller annen grunn ikke har vekket meg (det skjer meeeeget sjelden).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...