Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(nei, ikke nedentil!)

:-))

Jeg er en tykk smultbolle med krøller til alle kanter, blå øyne, rette pene tenner, og smilehull i begge bollekinna!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• favn

5

• rufsetufsa

4

• huufsa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er en bedårende pelsdott med tre klitter. ;-)

Skrevet

Jeg er en bedårende pelsdott med tre klitter. ;-)

*stønn*

Jeg sa:

"Ikke nedentil!!!"

:-)

Skrevet

*stønn*

Jeg sa:

"Ikke nedentil!!!"

:-)

Gmfr.

Jeg ser litt sånn nedentilaktig ut overalt.

Skrevet

Har helt kort hår Ca 2 cm.. Ligger litt til siden.. Farge.. Tja.. Akkurat nå er det litt bleket med rødt i og litt mokka farge..

Blå øya som myser litt.. Skulle vel ha pyntet dem med briller eller linser.. Ellers så sier folk jeg har skikkelige kysselepper.. Og ett lite smile hull på den ene siden..

:o)

Skrevet

"Eg gjekk bort te speile, men eg såg ikkje ut, så eg gjekk bort te vindue i staden" - sitat fra et av årets russekort.

Skrevet

184 høy, trent, mørkblond eller brun i håret (jeg er litt i tvil), brune øyne, smilet alltid på lur og akkurat nå er jeg svett etter at jeg - tro det eller ei - har vært så innihelvetes flink at jeg presterte å stå opp tidlig og trene!

*Stolt*

Jeg har for øvrig også kort hår.

Egentlig trenger jeg vel ikke å svare, for tar jeg ikke jævla feil så har du vel egentlig sett meg :)

Gjest Pricilla
Skrevet

Lyse blondt hår (IKKE bleka)til litt over skuldrene, blå øyne, 164 høy, 58 kg, 85 d, Medium,

Skrevet

Lyse blondt hår (IKKE bleka)til litt over skuldrene, blå øyne, 164 høy, 58 kg, 85 d, Medium,

Har du sett, det der er nesten meg, jo!

Forskjellen er fire kilo lettere, en str. mindre i bh... og så hjelper jeg håret littegrann :)

serendipity
Skrevet

Skulderlangt blondt hår, med kobberfargete og mørk brune striper i. Mørk blå øyne.Mørke øyne bryn og øyevipper.Smilehull. Ikke lang; ca. 160. Veier vel ca. 57 kg. Og er ikke direkte veltrent akkurat!!! Utatovert og upiercet.

Skrevet

Forskjellen er fire kilo lettere, en str. mindre i bh... og så hjelper jeg håret littegrann :)

For meg som ikke er noen ekspert på bh-størrelser: Vil dette bety at en størrelse tilsvarer 4 kg?

Skrevet

For meg som ikke er noen ekspert på bh-størrelser: Vil dette bety at en størrelse tilsvarer 4 kg?

Hehe... er du tullete? De fire kiloene er sikkert nydelig fordelt på hele Pricilla.

Gjest Pricilla
Skrevet

Hver av mine pupper veier to kilo mer enn dine! Hehe.. Det hadde vært ille! : ) De passer til kroppen min, er ikke store ballonger som noen ser for seg.. (I hvert fall menn når de hører 85 d) Kan bruke c og da..

har hatt cherri-rødt hår før, så nå har det nettopp (elelr tok sin tid) vokst ut, så har nå min naturlige farge (bortsett fra nedderste 5 cm, der er det lysebrun fra cherrifargen..

Men jeg har lyst til å "fiffe" det opp litt! Med noe striper eller noe... Det er veldig veldig lyst - så hva burde jeg gjøre? Vil bare ha litt, for vil ikke ødelegge fargen min nå som jeg endelig har spart den fram igjen. : )

Tips? Hva gjør du?

Skrevet

Hehe... er du tullete? De fire kiloene er sikkert nydelig fordelt på hele Pricilla.

Hehe, var ikke heeeeeeeeeelt seriøs der, med mindre pupper veier mye mer enn jeg tror :)

Gjest Stutt-tjukken...
Skrevet

Alt annet en normal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...