Gå til innhold

Kanskje et litt merkelig innlegg, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke undertegnet

...Jeg vil bare fortelle hvor uendelig glad jeg er i min psykisk utviklingshemmede søster :-) Jeg husker så godt i barndommen at jeg hadde så voldsomt lyst på en normal søster (hun er 7 år yngre enn meg, 18 år nå). Men når jeg nå tenker tilbake på barndommen så er jeg henne evig takknemmelig for alt hun har lært meg...! Om tålmodighet, å vise følelser.... jeg tror jeg har blitt en bedre person på grunn av min lillesøster... :-)

(Den beste følelsen i verden er når hun gir meg en klem og sier "I låve You søste"

Måtte bare skrive det her jeg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105876-kanskje-et-litt-merkelig-innlegg-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest agine

Så flott å lese. Vi er jo glade i våre "små søsken" selv om det kan v ære et slit i blandt. En har en god venn når en blir eldre, en trofast venn som alltid er der, slik er det ikke med andre søsken bestandig. Fint for søsteren din å ha en som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...