Gjest Ikke undertegnet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 ...Jeg vil bare fortelle hvor uendelig glad jeg er i min psykisk utviklingshemmede søster :-) Jeg husker så godt i barndommen at jeg hadde så voldsomt lyst på en normal søster (hun er 7 år yngre enn meg, 18 år nå). Men når jeg nå tenker tilbake på barndommen så er jeg henne evig takknemmelig for alt hun har lært meg...! Om tålmodighet, å vise følelser.... jeg tror jeg har blitt en bedre person på grunn av min lillesøster... :-) (Den beste følelsen i verden er når hun gir meg en klem og sier "I låve You søste" Måtte bare skrive det her jeg 0 Siter
Gjest appa Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Slett ikke merkelig, men meget flott innlegg !! vennlig hilsen 0 Siter
Gjest agine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Så flott å lese. Vi er jo glade i våre "små søsken" selv om det kan v ære et slit i blandt. En har en god venn når en blir eldre, en trofast venn som alltid er der, slik er det ikke med andre søsken bestandig. Fint for søsteren din å ha en som deg. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Kjenner meg igjen, selv om det nå er mange år siden jeg mistet broren min... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.