Gå til innhold

Bytte av kjønn for en dag

Anbefalte innlegg

Good Golly!
Skrevet

Jenter: Hvis dere var man for en dag, hva ville dere gjort da, bortsett fra å klø dere i skrittet?

Gutter: Hvis dere kunne vært jenter for en dag, hva ville dere ha gjort som dere ikke kan gjøre som mann. Å kose med pupper hele dagen er ikke en opsjon...

petter smart
Skrevet

Det blir som å spørre om hva vi ville gjort dersom vi ble millionærer for en dag, men ikke fikk lov å bruke penger.

Skrevet

jeg ville ikke byttet til hannkjønn for en dag engang. hva kan menn som vi jenter ikke kan???? ups-som du sier klø seg herogder det er søtnosen min flink til!!!

Skrevet

Da skulle jeg ringt til alle offentlige kontorer og ordnet opp for de hører mye lettere på menn enn på kvinner. Så kanskje jeg hadde fått det jeg har krav på uten for mye om og men.

Gjest Zombiebob
Skrevet

Jeg ville benyttet sjansen på min dag som kvinne til å forhandle til meg høyere lønn!

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg ville gjennomgått et hurtigsvangerskap for å se om en fødsel er så dømrade ille som dere vil ha det til. Jeg holder fremdeles en knapp på at daglig barbering er verre.

petter smart
Skrevet

Jeg hadde nok utnyttet sjansen til å komme meg inn i et styre eller ledende stilling (kvotert inn altså).

Gjest Maja_h
Skrevet

Jeg ville gjennomgått et hurtigsvangerskap for å se om en fødsel er så dømrade ille som dere vil ha det til. Jeg holder fremdeles en knapp på at daglig barbering er verre.

Vi jenter må jo barbere oss hver dag også,egentlig mere enn dere menn.

Skrevet

Tatt meg noen øl med gutta, men _ikke_ sett på fotball.

Skrevet

Hadde villet prøvt å være mann under en deilig sex akt..

Ellers så skulle jeg ha slengt klær veggis å ikke ta å rydde dem.. Latt oppvasken stå.. Tenkt mye bare på meg selv.. Vært egoist.. Vært inne i en bås som mange menn er inne i..

:o)

Skrevet

Om jeg var mann for en dag skulle jeg:

-Nytt følelsen av å kunne stå opp, ta en dusj og bare gå ut - uten tanke på hårfixing, sminke og dilldall.

-Jeg skulle vært i et selskap og møtt jentene som syns gutter er sexy i dress, og så nytt følelsen av å være fin i noe som ikke innebærer trange skjørt, nylonstrømper, små topper og sko med høye heler.

-Så skulle jeg gått ut på byen med kompiser og få med meg en guttekveld ute, med alt det bringer med seg.

-Dagen avrundes selvfølgelig med sex, for å oppleve en manns orgasme.

Jeg tror likevel jeg ville være fornøyd med å våkne opp som kvinne neste morgen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...