Gå til innhold

Kjære venner...


Nica

Anbefalte innlegg

kjente og ukjente!

Nå har familyen kommet så langt at vi har fått bredbånd! Det vil si at eg nå har mulighet til å være på internett igjen. Ihvertfall til eg flytter i leilighet med venninne i juli (vi har fått oss ein kjempekoselig leilighet - hurrra!!!)

Ta godt vare på dere selv, så kanskje vi snakkes litt mer fremover!

Hang on there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til sivilisasjonen!

Det var på tide! ;-)

*klem*

jo takk skal du ha du! *ler*

kjekt at du svarte! Har savna deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Nica!

Høres gøy ut!

ta godt vare på deg du også!

hei huufsa - håper det går bra med deg!

ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk skal du ha du! *ler*

kjekt at du svarte! Har savna deg!

Sånn går det når du flytter fra sivilisasjonen, og isolerer deg på øde steder uten bredbånd! ;-)

Jeg er glad for at ett eller annet bredbåndselskap endelig forbarmet seg over dere, og koblet dere til internettet slik at du slipper bare å leve i RL!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Nica!

Godt å se deg igjen her inne, du har vært savnet!

Klem fra Grete :-))

Takk, Grete!

Alltid godt å høre at det er noen som bryr seg så mye at de faktisk merker at en er borte :)

Håper det går bra med deg og kjærleiken ;)

Eg kjem forresten til Stavanger i pinsehelga - men da er vel du typisk bortreist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når du flytter fra sivilisasjonen, og isolerer deg på øde steder uten bredbånd! ;-)

Jeg er glad for at ett eller annet bredbåndselskap endelig forbarmet seg over dere, og koblet dere til internettet slik at du slipper bare å leve i RL!

*klem*

Faktisk er det privat breibandslag her nå. Genialt og billig! Liker det godt eg!

Men støter jo på så mange raringer her nå jo - sånne som deg ;)

Men raringer får meg til å smile da, så det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*megamoser*

Godt å se deg igjen - har savnet deg :o)

åååå :)

No blei eg enda mer glad!

har savna deg òg!

Kikka litt rundt etter deg i går, men fant deg ikkje ;(

Kanskje vi snakkes ein dag?

Håper det går bra med deg!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønn du er ;)

Eg skal til ein av naboene dine i pinsen forresten ;)

Hvem av dem? Du kjenner så mange av naboene mine! Jeg skal hvertfall på menighetsweekend med et par av dem i morgen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Grete!

Alltid godt å høre at det er noen som bryr seg så mye at de faktisk merker at en er borte :)

Håper det går bra med deg og kjærleiken ;)

Eg kjem forresten til Stavanger i pinsehelga - men da er vel du typisk bortreist?

Hei,

Vi skal selvsagt sørge for at hele Stavanger er bortreist (les: evakuert) akkurat da! ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dem? Du kjenner så mange av naboene mine! Jeg skal hvertfall på menighetsweekend med et par av dem i morgen... ;)

:) Minst 2 av familiene *ler* verden er liten!

Skal eg se etter noen som prøver å kjøre ned ungene til naboene eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Minst 2 av familiene *ler* verden er liten!

Skal eg se etter noen som prøver å kjøre ned ungene til naboene eller? ;)

Om noen kjører dem ned så er det IKKE meg! Jeg har senka farten nå! Nesten alltid, hvertfall!

Mener du seriøst at du skal til Tananger i pinsen??? Til naboene mine??? Da treffes vi jo kanskje!!! Hjelp, kjempeskummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kjører dem ned så er det IKKE meg! Jeg har senka farten nå! Nesten alltid, hvertfall!

Mener du seriøst at du skal til Tananger i pinsen??? Til naboene mine??? Da treffes vi jo kanskje!!! Hjelp, kjempeskummelt!

eg er vel ikkje skummel?

Og ja - eg skal ikkje bo på tananger, men i madlamark, men skal på besøk ein av dagene til "nabofamilien" din. Du får si ifra hvis du har lyst å treffe meg da ;)

skal love at eg ikkje skal bite deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...