Gå til innhold

Silikon er farlig??

Anbefalte innlegg

Gjest Yangh

om man har silikon proteser i brystene og da skulle få lekkasje, så mener mange at dette kan føre til sterke hjereskader, og i vesrste tilfelle bli lam!!

Jeg må si jeg ble ganske skremt da jeg hørte dette, så oxo en dokumentar på tv'n en gang der ei svensk jente hadde mista språket etter en lekkasje! jeg lot være å bli operert pga. det!

Har spurt noen leger og kirurger om dette er sant! Mange sier at det er helt ufarlig! det står tilogmed på nettsidene til Fornebuklinikken.."Om man får lekkasje så skulle dette være helt ufarlig"!

Sier de at det er ufarlig for å tjene penger?? Bryr de seg virkelig ikke om helsa til oss unge jenter i 20 årene som kommer for å fornye puppene?? Ikke en advarsel engang?

Er det farlig eller ikke?

Er det noen silikonproteser som er mindre farlig enn andre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106034-silikon-er-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg fikk inn silikon for mange år siden - atten år gml. Ble lovet at det var null problemer å amme. Det viste seg å være helt feil, da "alt" var skåret over.

Dessuten er det ikke bare saltvann i saltvannsprotesene - hva tror du holder saltvannet inne i protesen da? Kapselen - den er nok laget av silikon.

All silikon svetter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106034-silikon-er-farlig/#findComment-629335
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...