Gå til innhold

Brystreduksjon/ løft før graviditet? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig hengepupper, og har alltid vært veldig hemmet av dem. Også i sexlivet, selv om jeg og samboeren min har vært sammen siden 97.

Er det dumt å ta brystreduksjon/løft et halvt år før man har tenkt å bli gravid? For jeg kan vel risikere at de blir like store og hengete igjen etterpå..

Det er altså ikke snakk om å sette inn proteser, bare å fjerne litt og stramme opp.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest haillie

Vent til etterpå.

Jeg hadde normalt 75b, blei garvid fikk 80d pluss at de hang veldig. en stor forandring for meg og min rygg. Siden jeg hadde fysiske og psykiske plager med dette har jeg nå fått operert de i regi av det ofentlige. De betalte, men jeg måtte vente i over 2 år. Nå har jeg b kopp igjen trur jeg.... kjempe faste fine pupper, uten silikon. men vent til du har ammet ferdig!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...