Gå til innhold

Hvem er din hemmelige dol-flørt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• SierDuDet

12

• Zirine

12

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Skal man ha det?

Ikke du - du er opptatt med å sørge for at barna får sunt og godt kosthold, ikke ser for mye på video og gjør leksene til rett til - du har ikke tid til det.

JEG derimot trenger en dol flørt. Hvorfor i pokker har jeg ikke DET?????

Lillemus?

Annonse

Ikke du - du er opptatt med å sørge for at barna får sunt og godt kosthold, ikke ser for mye på video og gjør leksene til rett til - du har ikke tid til det.

JEG derimot trenger en dol flørt. Hvorfor i pokker har jeg ikke DET?????

Lillemus?

Lekser? De har da heldigvis ikke begynt med lekser i barnehagen enda! :o)

Når ungene er i seng klokka 20 er sunt kosthold en saga blott vet du. 3 stk. bisc&Bounty til kvelds, de var ikke spesielt gode engang...

Lekser? De har da heldigvis ikke begynt med lekser i barnehagen enda! :o)

Når ungene er i seng klokka 20 er sunt kosthold en saga blott vet du. 3 stk. bisc&Bounty til kvelds, de var ikke spesielt gode engang...

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Akkurat nå må du gjerne fore ungene dine utelukkende på broccoli - det jeg vil vite er hvorfor jeg ikke har noen dol flørt?!?

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Akkurat nå må du gjerne fore ungene dine utelukkende på broccoli - det jeg vil vite er hvorfor jeg ikke har noen dol flørt?!?

Tja... Hvis du verken ser BB, Idol eller Temptation Island har du vel ikke så mye å snakke om her inne? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...