Gå til innhold

minske hårveksten litt

Anbefalte innlegg

Gjest hårballen!!!!

er det mulig å fjerne bare noe av håret? sånn ca halvparten eller no sånt, eller må man ta alt eller ingenting? blir det borte for altid da eller må jeg gjøre det regelmessig? det er jo ikke kult å gå runt å se ut som en ape, men det blir litt for femi å shave vekk alt håret også(for ikke å snakke om tidkrevende).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106506-minske-h%C3%A5rveksten-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Du kan få frisøren til å tynne ut håret. Er ikke helt sikker på hvordan de gjør det, men tror de tar en del hårstrå overalt og klipper de av ved hodebunnen.

En venninne av meg fikk gjort det og håret holdt seg "bra" til det vokste ut igjen.

Koster vel ikke mer enn vanlig klipp, tror jeg.

Gjest hårballen!!!!

Du kan få frisøren til å tynne ut håret. Er ikke helt sikker på hvordan de gjør det, men tror de tar en del hårstrå overalt og klipper de av ved hodebunnen.

En venninne av meg fikk gjort det og håret holdt seg "bra" til det vokste ut igjen.

Koster vel ikke mer enn vanlig klipp, tror jeg.

neineinei. jeg mente jo så klart håret på kroppen da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...