Gå til innhold

Høne i frikasse - mer hot or not

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Fikk til å velge land jag! KLikker i location, men får ikke opp land - bare stater i USA.

Kan du forklare meg trinn for trinn, så er det supert! ; )

Noen jeg kjenner har nemlig trua med å legge ut bilde av meg der, og vil jo sjekke da. kanskej det er noen ejg kjnner der og.

Takk! : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106942-h%C3%B8ne-i-frikasse-mer-hot-or-not/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• favn

12

• soleil

7

• Zirine

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Høne I Frikassè

Heh, hei schnuppa!

Hvis du går til denne linken: http://www.hotornot.com/r/?emid=KMAQNMA så har jeg valgt kvinner i Norge.

1.Du velger: show me (her velger du straight eller gay)

2.så velger du women eller men i neste rubrikk.

3. så velger du ages f.eks 26-32

4. så huker du av for location (eller keyword om du ønsker det)

5. da kommer det opp en boks under (den er der allerede nå med norway på min link lenger opp her)

Først har du USA og statene der, så kmomer andre verdensdeler eller.no.

Norway sto liksom midt inni der.

Hvis du ikke får det til nå, såå... så..så får du heller la være?

hehe!

BTW - det var jævli mange stygge under Malaysia - og menn. *grøss*

Gjest banansplitta

Heh, hei schnuppa!

Hvis du går til denne linken: http://www.hotornot.com/r/?emid=KMAQNMA så har jeg valgt kvinner i Norge.

1.Du velger: show me (her velger du straight eller gay)

2.så velger du women eller men i neste rubrikk.

3. så velger du ages f.eks 26-32

4. så huker du av for location (eller keyword om du ønsker det)

5. da kommer det opp en boks under (den er der allerede nå med norway på min link lenger opp her)

Først har du USA og statene der, så kmomer andre verdensdeler eller.no.

Norway sto liksom midt inni der.

Hvis du ikke får det til nå, såå... så..så får du heller la være?

hehe!

BTW - det var jævli mange stygge under Malaysia - og menn. *grøss*

Men atte, hvordan blar man blandt de forskjellige da?

Når man får opp en person så skjøner jeg ikke hvordan jeg skal finne neste....øh....*hyl*

Jeg er forresten i fritt fall nå!

Faktisk fikk jeg over 10 1'ere i løpet av ca 3 kvarter igår kveld/natt. Man ser dette med søyler.

Ergo er jeg nå bare 6,2 på skalaen, noe som er mer passelig for meg.

Dog tror jeg noen kødder. De siste 20 stemmene jeg har fått ser ut til å være 1'ere, og SÅ grusom er jeg ikke :)

Tips: Ikke gi ut linken i hytt og gevær dersom du legger inn noe der. Da kan noen kødde med deg.

Annonse

Faktisk fikk jeg over 10 1'ere i løpet av ca 3 kvarter igår kveld/natt. Man ser dette med søyler.

Dog tror jeg noen kødder. De siste 20 stemmene jeg har fått ser ut til å være 1'ere, og SÅ grusom er jeg ikke :)

Tips: Ikke gi ut linken i hytt og gevær dersom du legger inn noe der. Da kan noen kødde med deg.

Hvis jeg bare blar igjennom så gir jeg gjerne alle 2..

Hvis det er noen som ser ut som om de tror de er skikkelig deilige så stemmer jeg dem ned. MANGE ganger.

Jeg hengte meg også opp i de som ga meg under 5, enda flesteparten ga bedre poeng. Rart det der.

Hvis jeg bare blar igjennom så gir jeg gjerne alle 2..

Hvis det er noen som ser ut som om de tror de er skikkelig deilige så stemmer jeg dem ned. MANGE ganger.

Jeg hengte meg også opp i de som ga meg under 5, enda flesteparten ga bedre poeng. Rart det der.

Jeg er helt annerledes. Når jeg blar igjennom gir jeg sjeldent dårligere enn 5. Enten gir jeg dem bra fordi de ser bra ut, eller så gir jeg de helt grei score fordi jeg tenker som så at den personen der kan umulig å fått annet enn 2'ere, og derfor gjør jeg en god gjerning ved å gi f.eks. 5.

Jeg er veldig sympatisk :)

Jeg er helt annerledes. Når jeg blar igjennom gir jeg sjeldent dårligere enn 5. Enten gir jeg dem bra fordi de ser bra ut, eller så gir jeg de helt grei score fordi jeg tenker som så at den personen der kan umulig å fått annet enn 2'ere, og derfor gjør jeg en god gjerning ved å gi f.eks. 5.

Jeg er veldig sympatisk :)

Nå er ikke jeg der inne så mye, da..

Menneh.. Nei, tror jeg er sympatisk ellers men når jålebukker sender inn bilde av seg selv og vil ha en vurdering på det av folk så må de forvente både det ene og andre av respons..

...og da sikter jeg ikke til deg.. men ulike klysete folk av begge kjønn.

Hvis det er ungdommer så gir jeg ikke så dårlige poenger, med mindre de gjør seg til veldig.

Jeg har vært på 'hått år nått' etpar ganger og gir konsekvent 1 til alle. Du skjønner, det er mest bekvemt å slippe å flytte musepekeren.

Si meg, sitter du i snøen og koser deg på 'hått år nått'?

Jeg har vært på 'hått år nått' etpar ganger og gir konsekvent 1 til alle. Du skjønner, det er mest bekvemt å slippe å flytte musepekeren.

Si meg, sitter du i snøen og koser deg på 'hått år nått'?

Nei, jeg sitter på jobb og kjeder meg :)

Har til og med lagt inn profil på sparydate i kjedsomhetens tegn, dog får jeg ingen svar. Og jeg som er så innihelvete sympatisk. Det skrev jeg også, men det hjælper visst ikke.

Annonse

Ah... Trodde du snakket i metaforer, uten at jeg isåfall fatta hva du preika om, og derfor svarte jeg litt cool't :)

Eh... nei, det er nok ikke meg. Jeg liker meg ikke naken i snøen. Det er kaldt og medfører alltid forkjølelse :)

Jeg er ikke så cool at det gjør noe.

Men det derre hot/not, må man skanne gjennom flere hundre bilder for å komme til slutten *gjesp*?

hehe. Send linken til meg (på mail) da, så skal jeg gi deg din karakter her og nå :-)

Jeg er ikke så cool at det gjør noe.

Men det derre hot/not, må man skanne gjennom flere hundre bilder for å komme til slutten *gjesp*?

Flere 100??

Ånei, du. Det er nok verre enn som så. Uten at jeg aner hvor mange det her er snakk om så vil jeg vel heller gjette på at det er noen hundretusen eller enda mer.

Du kommer aldri igjennom der med mindre du er usedvanlig tålmodig.

I dag har jeg treningsfri men vurderer en økt. En følelse jeg ikke har følt på flere år. Vanligvis er det fortsatt litt tiltak :)

Men jeg tror ikke jeg gidder. Får heller kul'en fram til kampene begynner på tv ikveld!

Flere 100??

Ånei, du. Det er nok verre enn som så. Uten at jeg aner hvor mange det her er snakk om så vil jeg vel heller gjette på at det er noen hundretusen eller enda mer.

Du kommer aldri igjennom der med mindre du er usedvanlig tålmodig.

I dag har jeg treningsfri men vurderer en økt. En følelse jeg ikke har følt på flere år. Vanligvis er det fortsatt litt tiltak :)

Men jeg tror ikke jeg gidder. Får heller kul'en fram til kampene begynner på tv ikveld!

Hundretusener?? Da er det jo ingen vits i å kikke etter kjentfolk. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, men kjenner f.eks. oppsynet på den berømte Bassisten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...