Gå til innhold

Sjåføren hadde 2,53 i promille!

Anbefalte innlegg

millymollymandy

Sjåføren som krashet bussen i et hus på vei hjem etter Grete Waitz-løpet hadde altså 2.53 i promille - etter over 2 timers kjøring fra Oslo - med bussen full av noens mødre, søstre eller ektefeller! Mon tro hvor full han var da de kjørte fra Oslo!

Snakk om å dø i vanære!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107225-sj%C3%A5f%C3%B8ren-hadde-253-i-promille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dø i vanære ja, men de må da ha merket noe disse kvinnfolka også. Det er faen ikke lett å skjule 2,53 i promille.

Godt det var han selv som strøk med og ikke noen andre...

Det var min umiddelbare tanke også.

Med 2,53 i promille så er de fleste av oss bevisstløse, og det er helt fantastisk at disse kvinnfolka ikke har forstått at fyren var kanon.

Vi prøvde på en fest en gang med en alkoholmåler (som visstnok skulle fungere) og nå nye høyder, men ingen av oss klarte å kare seg opp på 2 tallet.

Det var min umiddelbare tanke også.

Med 2,53 i promille så er de fleste av oss bevisstløse, og det er helt fantastisk at disse kvinnfolka ikke har forstått at fyren var kanon.

Vi prøvde på en fest en gang med en alkoholmåler (som visstnok skulle fungere) og nå nye høyder, men ingen av oss klarte å kare seg opp på 2 tallet.

Om man ikke drikker så ofte, vil det vise VELDIG godt med en slik promille.

Om man drikker "normalt" vil det også vise.

Om man er alkoholiker, hvilket er meget sannsynlig i dette tilfellet, er man merkbart påvirket etter en boks øl...

Om man er alkoholiker, hvilket er meget sannsynlig i dette tilfellet, er man merkbart påvirket etter en boks øl...

Ergo skulle man jo nesten tro at disse kvinnfolka må ha vært dritings de også. I og med at de ikke merket noe.

Gjest petter2

Jeg trodde det var motsatt, jeg. At en kunne drikke mye uten å se påvirket ut dersom en er alkoholiker.

Annonse

Kizza1365380506

Ergo skulle man jo nesten tro at disse kvinnfolka må ha vært dritings de også. I og med at de ikke merket noe.

Damer i det festhumøret de sikkert var i har ikke øye for hvordan sjåføren oppfører seg. Man stoler da tross alt på at en yrkessjåfør holder seg edru.

Alvorlig talt hva skal man ellers stole på.

Damer i det festhumøret de sikkert var i har ikke øye for hvordan sjåføren oppfører seg. Man stoler da tross alt på at en yrkessjåfør holder seg edru.

Alvorlig talt hva skal man ellers stole på.

Klart man stoler på en sjåfør, men 2,53 i promille er såpass mye at man bør se dette når man tilbringer flere timer i samme buss som mannen.

Dersom han også hadde drukket mens kvinnfolka løp så MÅ det jo ha luktet av han.

Kizza1365380506

Klart man stoler på en sjåfør, men 2,53 i promille er såpass mye at man bør se dette når man tilbringer flere timer i samme buss som mannen.

Dersom han også hadde drukket mens kvinnfolka løp så MÅ det jo ha luktet av han.

Ja det er noe som ikke stemmer helt her. Det kan jo være at disse damene også hadde tatt seg ett glass vin eller øl etter løpet, til maten f.eks. Jeg vet ikke, må bare finne en logisk forklaring som vanlig.

Ja det er noe som ikke stemmer helt her. Det kan jo være at disse damene også hadde tatt seg ett glass vin eller øl etter løpet, til maten f.eks. Jeg vet ikke, må bare finne en logisk forklaring som vanlig.

Sendte den forrige feil :)

Ja, det er rart man ikke har sett dette, og de kan jo meget mulig ha vært litt på druen selv, disse damene. Men uansett ser man da sånt?

Jeg føler i hvert fall selv at jeg både lukter på folk og ser det dersom de har drukket, dog er det ikke like lett å registrere når jeg selv er full.

Men 2,53 høres vannvittig ut.

Kizza1365380506

Sendte den forrige feil :)

Ja, det er rart man ikke har sett dette, og de kan jo meget mulig ha vært litt på druen selv, disse damene. Men uansett ser man da sånt?

Jeg føler i hvert fall selv at jeg både lukter på folk og ser det dersom de har drukket, dog er det ikke like lett å registrere når jeg selv er full.

Men 2,53 høres vannvittig ut.

Ja jeg er enig med deg det er noe som ikke stemmer her. Har jo vært på utallige bussturer, blåturer etc. Og når sant skal sies så har aldri den tanken streifet meg at jeg skal sjekke ut sjåføren, og i hvertfall ikke om han sitter ved rattet allerede.

Det er jo egentlig utrolig at han kom så langt som han gjorde, eller hur?

Annonse

Jeg trodde det var motsatt, jeg. At en kunne drikke mye uten å se påvirket ut dersom en er alkoholiker.

Da kjenner ikke du mange alkoholikere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...