Gå til innhold

Om å få mobilen i vrangstrupen.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nesten det nå. Kjeder meg litt og fant ut at jeg ville finne ut hvor langt inn i munnen jeg klarte å stikke min Nokia 5210 (eller noe i den duren), og jeg fikk den langt inn. Mer vil ha mer, en gylden regel, og jeg dyttet den enda lengre inne. Til slutt var den nesten helt nede i halsen, hvorpå jeg tok bort mine beskyttende fingre og gikk for å se meg i speilet.

Dette var gøy, en ny opplevelse, for ikke å snakke om billig moro.

Men så skjer det når jeg putter inn to fingre for å få den ut at jeg ikke får tak i min Nokia 5210 (eller noe i den duren) og dermed dytter den lenger ned. Dette pga en urutinert handling fra meg, den første til nå ikveld, hvor jeg forsøker å gripe tak i mobilen på over og underside.

Det sier seg selv at dette ikke er spesielt lett da det er begrenset hvor høyt jeg kan gape og tennene var rett og slett i veien.

Heldigvis er jeg en handlingens mann, og jeg forsto raskt at det var bedre å gripe den fra siden, noe som heldigvis gikk greit og jeg klarte å dra ut min Nokia 5210 (eller noe i den duren).

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107263-om-%C3%A5-f%C3%A5-mobilen-i-vrangstrupen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• rufsetufsa

9

• Kizza1365380506

5

• Spirea

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kizza1365380506

* 2.

Det må sies at jeg ikke gjør dette så ofte. Jeg tror f.eks. ikke at jeg som barn noengang havnet på sykehus fordi jeg spiste ting, så jeg tar det igjen nå :)

Det er jo viktig å beholde barnet i seg så ok, det går for denne gang! :oD

Annonse

Jeg brukte fingrene på over og undersiden for å få den ut... ;-)

Jaja, sånn går det når du alltid skal ha stor pikk.

Jeg har forstått mine begrensninger i forhold til å dytte monsteret mitt for langt ned i diverse halser, og holder meg derfor til å dytte inn hodet. Mer klarer de stort sett ikke uansett!

Jaja, sånn går det når du alltid skal ha stor pikk.

Jeg har forstått mine begrensninger i forhold til å dytte monsteret mitt for langt ned i diverse halser, og holder meg derfor til å dytte inn hodet. Mer klarer de stort sett ikke uansett!

"Monsteret" du liksom! Nå er du like mye skrythals som tilten!

Dra inn årene, du er _avslørt_!! *ler*

Hvorfor er ikke du ute og drikker idag da?

Wææææææææ... Jeg merker at noen begynner å bli gamle rundt meg. "Nei, vi kan ikke drikke idag, det er jo i morgen vi skal grille og feste".

Må ikke vinne på drikke to dager på rad...

Så her sitter jeg. Skal møte et par kompiser ute etterpå, om alt for mange timer, og drikker på dol!

Sosialt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...