Gå til innhold

Tlfnr som starter på 988..

Anbefalte innlegg

Gjest tipset

*notert*

Jeg vet jo hva som er etter 988.. men jeg tenkte ikke å legge ut nummeret på nettet da vettu;)

Nei selvfølgelig ikke *s*.

Mente at *man/du* må vite nummeret etter 988, ikke jeg.

DU må vite det for å ringe det inn og få vite hvilken mobiloperatør det tilhører.

Det var bare ment som et tips, og hvis du ikke tror det får du heller la være.

Du som spurte om tips :)

Ringte 194598800000 og da fikk jeg høre; "nummeret du ringte tilhører Netcom". Det kan kanskje gi en pekepinn, men vet ikke om det vil si at alle nr. med begynnende 988 tilhører Netcom.

Fortsetter under...

Nei selvfølgelig ikke *s*.

Mente at *man/du* må vite nummeret etter 988, ikke jeg.

DU må vite det for å ringe det inn og få vite hvilken mobiloperatør det tilhører.

Det var bare ment som et tips, og hvis du ikke tror det får du heller la være.

Du som spurte om tips :)

Ringte 194598800000 og da fikk jeg høre; "nummeret du ringte tilhører Netcom". Det kan kanskje gi en pekepinn, men vet ikke om det vil si at alle nr. med begynnende 988 tilhører Netcom.

Andre her har jo allerede svart på det spørsmålet, og det er at før var det sånn at alle på 92, 93 og 98 tilhørte netcom, men sånn er det ikke lenger.

Men uansett, poenget er vel å finne ut hvem som eier nr, og siden du ikke får opp noe navn på www.telefonkatalogen.no eller ved å sendte tlf til noen av kortnummerne, er nok abbonnementet uregistrert. Såvidt jeg vet er det bare Netcom som tillater at man ikke registrerer seg når man kjøper kontantkort.

Gjest tipset

Andre her har jo allerede svart på det spørsmålet, og det er at før var det sånn at alle på 92, 93 og 98 tilhørte netcom, men sånn er det ikke lenger.

Men uansett, poenget er vel å finne ut hvem som eier nr, og siden du ikke får opp noe navn på www.telefonkatalogen.no eller ved å sendte tlf til noen av kortnummerne, er nok abbonnementet uregistrert. Såvidt jeg vet er det bare Netcom som tillater at man ikke registrerer seg når man kjøper kontantkort.

Siden tigertrollet ikke var helt sikker, så ga jeg tips. Det var ingen som kunne si om det tilhørte netcom med sikkerhet, siden det ikke er noe "eierforhold" til nr. med spesielt begynnende tall lengre.

Var det et problem?

:)

Gjest tipset

Neida, men så er jeg en riktig tøffing også da. Hvis noen sier "bø!!" så løper jeg bare bak nærmeste busk;)

Ok, trodde ikke helt på det første gangen jeg hørte det, men så var det bare å ringe og prøve. Så det fungerer likevel og er ikke tull:)

Annonse

tigertrollet

Jepp, har fått samme svar før at det var Netcom:)

Problem solved:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...