Gå til innhold

Damer, hjelp oss nå. En tabbe er gjort og må rettes opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er virkelig drepen å komme med en slik kommentar, ja. Alle håp han noengang må ha hatt om napp hos sin utkårede, kan meget vel være døde og gravlagt for alltid.

Snakk om generaltabbe...spørre en dame om hun er gravid, når hun IKKE er det!

Skrevet

Samme som barn.

Ja, du vet; av barn og fulle folk .....

Kizza1365380506
Skrevet

Har vi ikke sett det der på tv eller?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har vi ikke sett det der på tv eller?

Ikke jeg, hvordan endte det ?

Kizza1365380506
Skrevet

Ikke jeg, hvordan endte det ?

Han prøvte å gjøre det bedre men det ble selvfølgelig verre.

Best å la det være tror jeg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Han prøvte å gjøre det bedre men det ble selvfølgelig verre.

Best å la det være tror jeg.

DET kan jeg tenke meg.

Gjest Smartypants
Skrevet

Hadde noen sagt noe slikt til min venninne hadde jeg konkludert (med rette) at gutten var en idiot.

Hvis noen trekker en slik slutning bare ut fra en sånn setning, er det ingen tvil om hvem som er idioten...

Skrevet

Det er umulig å gi noen konkrete råd her.

Men alt kan snakkes iland om fyren kan snakke.

I know. Jeg driter på draget hele tiden, men ror meg alltid i land. Det er utrolig hva man kan ro avgårde om man kan snakke for seg.

Men det nytter ikke å pugge ett eller annet å si. Man må ha innebygd kontroll.

Skrevet

Han har fått rødt kort og må i tillegg stå over tre utekvelder.

Så grov er tabben.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så grov er tabben.

Har du hørt om verre amatør ?

Skrevet

Ingenting å gjøre med det, bortsett fra å lære av tabben. Man spør ALDRI om sånt med mindre det er åpenbart. Desverre er det nok en del menn som ikke ser forskjell på graviditet og fett. Disse burde holde kjeft i slike situasjoner, og aldri prøve å gjette.

"...................."

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis noen trekker en slik slutning bare ut fra en sånn setning, er det ingen tvil om hvem som er idioten...

Hehe. Du er vel typen som forteller damer hvor fin kropp de har også ;) Gjerne etterfulgt av setningen "skal vi pule?".

Skrevet

Det er virkelig drepen å komme med en slik kommentar, ja. Alle håp han noengang må ha hatt om napp hos sin utkårede, kan meget vel være døde og gravlagt for alltid.

Snakk om generaltabbe...spørre en dame om hun er gravid, når hun IKKE er det!

*knegg*

Jeg er nettopp ferdig med en 10 uker lang praksistid på avdeling for demente der jeg fikk det spørsmålet flere ganger daglig.

Men de er jo liksom unnskyldt, da.

Skrevet

Så grov er tabben.

Hvis man er så feit at folk ikke kan se forskjell på en graviditet og flesk, burde man søren meg ikke bli sur når folk spør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...