Gå til innhold

FU: Hva skal du idag/nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mertzela

Vaske hele huset, vaske klær, rydde, henge opp klær, brette tørr og ren klesvask, re senger....Alt mulig. Mann og barn er sendt til Østfold for å se på kuer, kaniner og kyllinger, sånn at mor får jobbe i fred.

Og jeg SKAL begynne....snart..!

Et stykke trening à 30 minutter spinning er unnagjort! :)

Bare kveldstreningen igjen.

Heldig man er som kan svette seg ferdig hjemme så man kan KOSE seg ute i solen.

Annonse

Gjest selje

Jeg har vært på jobb i hele natt, så jeg skal nok sove. Trist med det fine været som er ute, menmen

Se på det fine været og tenk at nå skal du snart i bikini... lyst å trene nå? :P

Skal luke! Digre skvallerkålplanter overalt. Skal skrive litt. Skal sole meg på "bakbeina" - noe alle veit tar uendelig tid, og må gjøres når man har tid og gidder. Der trenger en ikke solkrem engang, så seint går det. Skal lage middag (den ekte mannen kom hjem med gammeldags sild, ukokte rødbeter, løk og små poteter og ønsket seg til og med "melkesuppe" etterpå...Derfor skal jeg aller først legge silda i vann. Ettersom det nesten alltid er han som lager den vanskelige, men veldig gode maten, syns jeg nok jeg må til pers i dag. Og flatbrød! Glemte flatbrød!

Sild (salt) har jeg et tvilende forhold til, men nykokte rødbeter er nydelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...