Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Katten min, Fredrik Langobard, ble angrepet av noen hunder i dag, og måtte avlives. Han bodde hos mine foreldre så jeg har ikke sett han siden påske... Føler meg så ensom, kjæresten og vennene mine er på ferie... Føler for litt trøst.. Hadde jeg møtt de hundene hadde jeg gitt de et realt spark tror jeg. Hater hunder som går uten bånd!!! 0 Siter
Gjest selje Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Ojda, så fælt for katten og trist for deg! Drittbikjer! Løse hunder er det verste jeg veit! Stakkars tiger'n! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg har ikke fått gitt bort alle nøstene mine enda - du slulle vel ikke bo i midt-norge? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Det var trist, løse katter lever et farlig liv. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Kjempetrist for deg... *trøster* Litt usaklig kanskje, men hva slags hund var det? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Kjempetrist for deg... *trøster* Litt usaklig kanskje, men hva slags hund var det? Blandingshund. Vel, om eieren melder seg til Kennelen kommer han til å møte en sint katteeier. Eventuelt så blir hunden avlivet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg har ikke fått gitt bort alle nøstene mine enda - du slulle vel ikke bo i midt-norge? Nord-Norge. Men jeg tror ikke at foreldrene mine vil ha en ny katt, ikke etter hva som skjedde i dag. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Å jeg er så enig med deg. Helsikes hunde eiere. Hadde min katt dødd sånn,ja jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Trøsteklem fra... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Nord-Norge. Men jeg tror ikke at foreldrene mine vil ha en ny katt, ikke etter hva som skjedde i dag. Joda - hvis jeg sender bilde av sjarmtrollene sier de jaaa:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Blandingshund. Vel, om eieren melder seg til Kennelen kommer han til å møte en sint katteeier. Eventuelt så blir hunden avlivet. Hevn ? 0 Siter
Soria Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Huff, dette er marerittet når man ha katt. Angrepet og så ille skader at den må avlives :-( 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Hevn ? Løse hunder som angriper katter kan like gjerne dø. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Huff, dette er marerittet når man ha katt. Angrepet og så ille skader at den må avlives :-( Huff ja.. Prøver å tenke at det var beste, han hadde det vondt...men sukk...det er så vanskelig Kommer til å være så tomt uten han.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Løse hunder som angriper katter kan like gjerne dø. Katter har dessverre et kroppspråk og adferd som trigger hunder. Når katten stikker, våkner jaktinstinktet. Kattene våre drepte alt som fantes av fugleunger i området. Med sine skarpe sanser, spenstige fysikk og observasjonsevne er de rene drapsmaskiner. Et liv er et liv. Vil du klandre katten for det ? På det grunnlaget skal vel ikke katter gå løse ? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Katter har dessverre et kroppspråk og adferd som trigger hunder. Når katten stikker, våkner jaktinstinktet. Kattene våre drepte alt som fantes av fugleunger i området. Med sine skarpe sanser, spenstige fysikk og observasjonsevne er de rene drapsmaskiner. Et liv er et liv. Vil du klandre katten for det ? På det grunnlaget skal vel ikke katter gå løse ? Jeg har absolutt ingen interesse av å diskutere med deg. Katten min ble drept, det gjør vondt. Så ikke skriv et ord mer, jeg vil ikke høre. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg har absolutt ingen interesse av å diskutere med deg. Katten min ble drept, det gjør vondt. Så ikke skriv et ord mer, jeg vil ikke høre. Beklager. Men jeg syns bare ditt ønske om å skade hundene var litt urasjonelt. 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Hvorfor skal hundeeierne ha bikkjene i bånd når du ikke har bånd på katta di? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Hvorfor skal hundeeierne ha bikkjene i bånd når du ikke har bånd på katta di? Fordi det er en lov som sier det? Enkelt og greit. 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Fordi det er en lov som sier det? Enkelt og greit. Er du tett eller? Har du prøvd å gå tur med ei bikkje som plutselig får øye på en løs katt? Har du fått riper i lakken på bilen din pga løse katter? Har du måttet plukke kattemøkk ut av sandkassen til ungene? Hold kattejævlene i bånd, slik vi gjør med bikkjene våre. At du mener dette er OK fordi det ikke finnes en lov som sier at katter skal være i bånd sier jo litt om deg da. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Er du tett eller? Har du prøvd å gå tur med ei bikkje som plutselig får øye på en løs katt? Har du fått riper i lakken på bilen din pga løse katter? Har du måttet plukke kattemøkk ut av sandkassen til ungene? Hold kattejævlene i bånd, slik vi gjør med bikkjene våre. At du mener dette er OK fordi det ikke finnes en lov som sier at katter skal være i bånd sier jo litt om deg da. Tror det innlegget der sier mer enn nok om deg også. Så takk for diskusjonen, den var alt annet enn givende, morsom eller underholdende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.