Gå til innhold

Fiskekaker

Angela1365380318

Anbefalte innlegg

Angela1365380318

Hvor mye fisk er det egentlig i de gode fiskekakene som selges i varmdisken i ulike butikker, de smaker herligt, men hvor sunne er de egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten.

Hei,

Jeg foretrekker andestek!

*truer* ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg foretrekker andestek!

*truer* ;-)

*klem*

Andesteken *svømmer* bokstavelig talt i fett.Skal visstnok være svært fetende....

Andunger derimot tror jeg ikke har så høy fettprosent.De er dermed lettere å fordøye.

Jeg skal ikke bli andestek når jeg blir stor.

Nei, her blir det ande boller.

*klemmer tilbake*

andungen (truet art?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fiskekakene har mindre fett enn du frykter, sies det, det blir mest protein. Men de er ofte i salteste laget.

Fiskeboller fra boks er det enda mindre fett i, høyst 5 % mel og altså nesten bare proteiner.

Andestek tar du en gang i måneden når du er lei fiskebollene. Husk appelsin- og epleskiver, druer, stangselleri, villris og evt. bambusskudd og ha leveren for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...