Angela1365380318 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvor mye fisk er det egentlig i de gode fiskekakene som selges i varmdisken i ulike butikker, de smaker herligt, men hvor sunne er de egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten. Hei, Jeg foretrekker andestek! *truer* ;-) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, Jeg foretrekker andestek! *truer* ;-) *klem* Andesteken *svømmer* bokstavelig talt i fett.Skal visstnok være svært fetende.... Andunger derimot tror jeg ikke har så høy fettprosent.De er dermed lettere å fordøye. Jeg skal ikke bli andestek når jeg blir stor. Nei, her blir det ande boller. *klemmer tilbake* andungen (truet art?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Fiskekakene har mindre fett enn du frykter, sies det, det blir mest protein. Men de er ofte i salteste laget. Fiskeboller fra boks er det enda mindre fett i, høyst 5 % mel og altså nesten bare proteiner. Andestek tar du en gang i måneden når du er lei fiskebollene. Husk appelsin- og epleskiver, druer, stangselleri, villris og evt. bambusskudd og ha leveren for seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.