Angela1365380318 Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Hvor mye fisk er det egentlig i de gode fiskekakene som selges i varmdisken i ulike butikker, de smaker herligt, men hvor sunne er de egentlig? 0 Siter
andungen Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten. 0 Siter
Sør Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Aner ikke prosenten av fiskeinnhold, men fettprosenten i disse er nok rimelig høy. Men varme steinbitkaker rett fra butikken smaker vanvittig godt da..putt dem i grovt hamburgerbrød med revet gulrot over..ah, nå ble jeg sulten. Hei, Jeg foretrekker andestek! *truer* ;-) *klem* 0 Siter
andungen Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Hei, Jeg foretrekker andestek! *truer* ;-) *klem* Andesteken *svømmer* bokstavelig talt i fett.Skal visstnok være svært fetende.... Andunger derimot tror jeg ikke har så høy fettprosent.De er dermed lettere å fordøye. Jeg skal ikke bli andestek når jeg blir stor. Nei, her blir det ande boller. *klemmer tilbake* andungen (truet art?) 0 Siter
briv Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Fiskekakene har mindre fett enn du frykter, sies det, det blir mest protein. Men de er ofte i salteste laget. Fiskeboller fra boks er det enda mindre fett i, høyst 5 % mel og altså nesten bare proteiner. Andestek tar du en gang i måneden når du er lei fiskebollene. Husk appelsin- og epleskiver, druer, stangselleri, villris og evt. bambusskudd og ha leveren for seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.