Gå til innhold

Gutter som kommenterer jenters kropp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• favn

3

• Mistera

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

serendipity

Jeg blir provosert av mennesker som er så ego at de ikke klarer å sette seg inn i hvordan andre tenker.

Så du mener det er værre at jeg ikke har fortåelse for din tankegang, enn at du misliker at folk "ikke kan kle seg".

Om du klarer å bli provosert av det så vil jeg foreslå å skaffe seg en hobby, du må ha fritidsproblemer.

petter smart

Gutters måte å ta igjen på? Siden de har blitt avvist på byen??

Så jenter må begynne å legge seg flate for hver eneste gutt som legger an på dem på byen? Da slutter de å kommentere? Det argumentet ditt må du nok lenger ut på landet med. Forresten du må nok laaaangt ut i verdensrommet med den også.

Dere må nok slutte å avvise gutter :-)

Si ja hver gang så skal vi slutte å slenge med leppa.

Er ikke det en grei avtale da?

Gjest Big Mac

Det er en kjennsgjerning at de slibrigste mannfolka burde holdt kjeft og tatt en titt på seg selv. Ølvommen er ofte proporsjonal med nivået på slibrigheten.

Godt mulig du har rett. Men når ingen vil ha oss, får vi more oss på andre måter.

Annonse

Enig med deg. Og forresten så tar jeg det ikke akkurat tungt slik at jeg blir lei meg av det(heldigvis), men jeg blir forbanna innimellom.

Et annet eksempel jeg opplevde: Jeg gikk for å handle matvarer og hadde på meg en helt vanlig, men ganske ettersittende topp. Jeg passerte 4-5 gutter som kunne se ut som de var mellom 17-22 år. Han ene glante så han holdt på å dåne og akkurat da jeg passerte benken der de satt sa han ene "åååhh sjekk de brøda til ho blonde". Det var bare så tåpelig/latterlig at jeg holdt på å spy.

Men vi får vel lære oss å overse det så godt vi kan. Men jeg synes at flere skulle tatt en "oppvask" inne i hodene sine når det gjaldt holdningene sine. Ingen bør slenge dritt til andre mennesker på den måten der, uansett om det er noe negativt eller positivt de vil si.

Men hvorfor går du med tettsittende klær da? Det er jo sexy. Samme om du går med bar mage eller hotpants, man vil jo gjerne bli sett. Kvinner flest liker jo oppmerksomhet, og ofte signaliserer man nettopp det. Og da regner vel gutta med at det er greit å komme med kommentarer/'kompliment'.

Gutter i den alderen (tenåringer og beg. av 20åra) er jo veldig opptatt av pupp og rumpe. Syns det er litt rart at du reagerer på det.

Hele verden blitt ganske kroppsfiksert. Kanskje det er det du er lei av?

Gjest Humlepungen

Men hvorfor går du med tettsittende klær da? Det er jo sexy. Samme om du går med bar mage eller hotpants, man vil jo gjerne bli sett. Kvinner flest liker jo oppmerksomhet, og ofte signaliserer man nettopp det. Og da regner vel gutta med at det er greit å komme med kommentarer/'kompliment'.

Gutter i den alderen (tenåringer og beg. av 20åra) er jo veldig opptatt av pupp og rumpe. Syns det er litt rart at du reagerer på det.

Hele verden blitt ganske kroppsfiksert. Kanskje det er det du er lei av?

Jeg går med klær for at jeg vil pynte meg ja, men jeg setter ikke pris på slibrigheter. Selvsagt er det smigrende å se at noen titter på deg etc..., men det er ikke smigrende å få høylytte kommentarer om puppene eller rompa. Det er lavpanna oppførsel å kommentere slikt høylytt.

Det er en holdningsendring hos folk jeg er ute etter. Folk må få lov til å gå med det de vil enten de er feite eller tynne. Og folk må få lov til å tenke om andre akkurat det de vil, men ikke utbasunere frekkheter eller såkallte komplimenter høyt.

De fleste gutter er vant til å bli avvist av jenter. Enten det er ute på byen eller andre steder. Jenter er veldig kritiske og kravstore til gutter.

Dette er vel guttenes måte å ta igjen på.

Dersom de fleste menn oppfører seg slik som beskrevet, kan jo _det_ være grunnen til at de blir avvist av damer ute på byen, kanskje? Tramper man som en elefant på glassmagasinet, må man regne med ting blir knust.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...