Gå til innhold

FU: hvilken bilfarge har du og hva er finest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Min er svart metallic. Fargen heter Panther Black.

Den fineste bilfargen er den jeg hadde på den Puma'en jeg hadde før den jeg har nå. Fargen het Jewel Green og var mørk metallic grønn. Savner visst fortsatt den bilen, jeg. *sukk*

Man ser kanskje ikke fargen så godt her, men....

http://littlemy.net/puma/

Annonse

Rød: En rød bil er mer prangende, viser at man vil stikke seg ut. Du vil signalisere noe. Se på dyreriket. Se bare hva rød leppestift alltid har gjort for kvinner. Signaliserer at du er erotisk.

En Citroën Berlingo blir aldri erotisk samme hvor rød du lakkerer den! ;o)

Annonse

Det er rart det der, at så mange vil ha sølvgrå bil. Ok, møkk viser ikke så lett på den, men FY F.. noe mer gørrende kjedelig enn sølvgrå kan jeg ikke tenke meg! Syns mørke farger er penest.

Nettopp! Møkka er ikke så lett synlig på sølvgrå bil.

Vi har hatt svart bil i flere år (rød før der), og er lei av at den tre timer etter vask ser like møkkete ut (nå om dagen er det pollen som legger seg som et teppe...).

Jeg synes ikke at sølvgrått er kjedelig, den nye vi får levert over helga har også et blåskjær i lakken, og det er rett og slett stilig (synes jeg da - men smaken er jo (heldigvis) som baken)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...