ton1234 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg begynte for en 3 ukers tid siden å merke nummenhet/pitring i høyre skulder og arm, helt ut i fingrene. En kveld for omlag 2 uker siden ble jeg plutselig veldig stiv i nakken og temmelig vondt. Startet i hele nakken, men flyttet seg utover kvelden over til venstre side. Som jeg hadde en klo i nakken hele kvelden. Dagen etter var det omtrent borte. Pitringen/nummenheten i armen, som tenderer til verk noen ganger er imidlertid blitt verre. Noen ganger blir det bedre ved endring av hodestilling. Jeg ble i 1988 påkjørt (ikke særlig voldsomt) bakfra og fikk en vipp i nakken. Kjentes sliten der om kvelden, men uten smerter og har etter dette hatt tiltagende stivhet i nakken som jeg har gått til kiropraktor for noen behandlinger ca 1 gang i året de siste 4-5 år. Min fastlege kan ikke gi meg time før om ca 4 uker. Bør jeg sjekkes tidligere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107738-mulig-kommende-prolaps-i-nakkerygg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.