Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i lengere tid (ca 3 mnd.) slitt med noen veskefylte byller på brystet. De er lokalisert midt på brystet, der det er hårvekst. Byllene er ca. 15 - 20 mm. i diameter, og er ømme. Hva kan dette være? Kan det være kreft? Bør jeg oppsøke lege?

Fortsetter under...

Skrevet

Du bør oppsøke lege. I tilfelle det er noe alvorlig.

Det er nok helst en tvillingcyste, det vil si en samling puss og vev i en klump. Tømmer seg ofte selv, men kan også i noen tilfeller ikke gjøre det.Dette er ikke farlig, men kan være ubehagelig.

Ofte setter disse seg i lysken, bak eller ved kjønnsorgan.

Forebyggende behandling kan være å smøre på noe antiseptisk som du får på resept.

• 2 uker senere...
Gjest ikke undertegnet nå
Skrevet

Du bør oppsøke lege. I tilfelle det er noe alvorlig.

Det er nok helst en tvillingcyste, det vil si en samling puss og vev i en klump. Tømmer seg ofte selv, men kan også i noen tilfeller ikke gjøre det.Dette er ikke farlig, men kan være ubehagelig.

Ofte setter disse seg i lysken, bak eller ved kjønnsorgan.

Forebyggende behandling kan være å smøre på noe antiseptisk som du får på resept.

I kjønnsorgan sier du, mener du der det er behåret eller vet du om det kan komme i slimhinnen ved klitoris også?

Har hatt problemer med byller der nedentil og lurer på hva det kan være....

Gjest arijtkrhto
Skrevet

Kanskje det er hår som vokser innover? En mulighet dèt.

Skrevet

I kjønnsorgan sier du, mener du der det er behåret eller vet du om det kan komme i slimhinnen ved klitoris også?

Har hatt problemer med byller der nedentil og lurer på hva det kan være....

Det kan nok være en slik tvillingcyste eller sacralcyste som det også kalles.

Eller en kvise?

Er du nervøs for hva dette kan være og det er smertefullt bør du oppsøke lege.

Gjest ikke undertegnet nå
Skrevet

Det kan nok være en slik tvillingcyste eller sacralcyste som det også kalles.

Eller en kvise?

Er du nervøs for hva dette kan være og det er smertefullt bør du oppsøke lege.

Kanskje det.

Har vært hos mange leger, både allmenpraktiserende og spesialister i gynekologi. Men ingen vet hva det er eller hva det skyldes. Håper å finne noen andre med samme erfaring som kanskje kan svare meg.. :-(

Annonse

Skrevet

Kanskje det.

Har vært hos mange leger, både allmenpraktiserende og spesialister i gynekologi. Men ingen vet hva det er eller hva det skyldes. Håper å finne noen andre med samme erfaring som kanskje kan svare meg.. :-(

Hvis det hadde vært en sacralcyste/tvilling så ville de nok ha skjønt hva det er.

Hmm..

Kanskje det er en unormal celledeling som foregår der ettersom du får slike utvekster?

Har de tatt prøver av utvekstene?

• 2 måneder senere...
The Alchymist
Skrevet

Hei, det er helt sikkert betente hårsekker. Ta kontakt med lege hvis problemet vedvarer.

Jeg ønsker deg lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...