Gå til innhold

Norge-Danmark på TV3

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Det er under sterk tvil jeg kommer til å se kampen i dag. TV3 er vel ikke mest kjent for å ta hensyn til seerne, det er vel derimot grenseløs profitt som er drivkraften. Dette er litt av scenariet jeg frykter i kveld:

1 minutt: Da er avsparket tatt dere og vi ønsker hjertelig velkommen til denne mye omtalte kampen her i Parken.

3 minutt: En frisk start der dere med farlige angrep i begge rettninger i startminuttene.

8 minutt: Farlig Corner det der, men den danske keeperen avverget mesterlig.

17 minutt: Gult kort til John Arne Riise for den taklingen der. Dommeren mente han gikk rett etter bena på den danske spilleren.

29 minutt: Straffe til danmark. Vi setter over til litt reklame og vil fortelle deg alt som skjer når vi er tilbake.

38 minutt: Under reklamen har det visst skjedd spennende ting her i Parken. Både Flo, Riise, Carew og Iversen har fått røde kort. Nils Johann Semb har fått et epileptisk anfall på sidelinjen etter rent raseri over å ha funnet ut at kampens dommer faktisk er dansk, og det er tilløp til opptøyer på tribunen. Selv om seerne mistet dette under reklamen for bind og treningsapparater fra TV-shop skal vi prøve å lage et lite sammendrag som vi sender etter Kojak i natt klokken 03.40. Kampen her i Parken blir stoppet så vi setter over til studio som vil sette i gang nok en reprise av Jag. Takk for i aften.

Noe sånnt noe ser jeg for meg. Håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108223-norge-danmark-p%C3%A5-tv3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...