Gå til innhold

Jeg dreit meg ut i timen

Anbefalte innlegg

Gjest da jeg var elve år

Satt og diskuterte med noen venner i dag om tiden da vi gikk på barne skolen. Jeg var ufattelig flau den gangen. Jeg turte ikke snakke foran klassen bla, da kom det bare ikke lyd ut av meg.

Jeg turte aldri spørre om hjelp i timene heller. Men det mest tragiske var at jeg faktisk dreit meg ut i timen(bokstavlig talt) da jeg var 11 år.

Jeg hadde vanvittig vondt i magen, men turte ikke be om å få gå på do. Jeg husker at vi holdt på å lære I am you are he, she it is og da bare skjedde det. Jeg skulle slippe en snikert som ble til en varm klatt i bukse baken.

Takk og pris var det ikke lenge igjen av timen og ikke lange veien hjem. Har aldri hørt kommentarer om det, heldigvis.

Mine venninner holdt på å drepe seg av latter da de hørte det...........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108280-jeg-dreit-meg-ut-i-timen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Huff, det må ha vært fælt for deg... Moren min opplevde noe lignende i 10-11 års alderen. Hun var så fryktelig sjenert og turde ikke reise seg opp å gå på do midt i en andakt på bedehuset. Det endte med at hun tissa i buksa og stolen ble klissvåt. Når andakten var ferdig reiste hun seg og løp ut.. Vel hjemme, for å forklare klissvåt bukse, sa hun at hun hadde falt i snøen.. Tror nok moren min hadde et ganske traumatisk forhold til bedehuset i lang tid etter dette ;o)

Annonse

Da jeg var 15, hadde vi engelsktime. Jeg satt og tenkte på mora mi, og da jeg skulle rope på læreren for å få hjelp, ropte jeg "MAMMA, jeg har et problem"

Det er IKKE kult når du er 15 og prøver å være den tøffeste gutten i klassen :)

Jeg hadde i en periode en tendens til å kalle kompiser for pappa. Dødskult.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...