Gå til innhold

"Tapping" av telefon?


Gjest overvåket?

Anbefalte innlegg

Gjest overvåket?

Jeg mistenker med GOD grunn min mann for å avlytte telefonen vår.

Hvordan kan jeg klare å avsløre dette?

Seriøst ment!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvorfor skal din mann overvåke telefonen? Har han noen grunnlag til det? Skal han følge med på hvem du prater med? Ingen avlytter sin samboer eller ektefelle på den måten. Hvis du føler deg overvåket så ta kontakt med noen du stoler på. familie, venner eller andre personer du stoler på..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvåket?

Hei!

Hvorfor skal din mann overvåke telefonen? Har han noen grunnlag til det? Skal han følge med på hvem du prater med? Ingen avlytter sin samboer eller ektefelle på den måten. Hvis du føler deg overvåket så ta kontakt med noen du stoler på. familie, venner eller andre personer du stoler på..

klem fra

Han er psykopat, og er troende til hva som helst for å hindre meg i å flytte fra ham og ta ungene med meg.

Han har truet meg med politi og barnevern, han sier jeg er gal, udugelig på alle vis, at det er min skyld at han har vært notorisk utro, han manipulerer og tidvis skremmer ungene til å ta hans "parti".

Han har telefonutskrifter der han kan sjekke hvem, hvor når jeg har ringt - og han har nå i det siste gjengitt brokker av samtaler jeg har tatt mens han var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er psykopat, og er troende til hva som helst for å hindre meg i å flytte fra ham og ta ungene med meg.

Han har truet meg med politi og barnevern, han sier jeg er gal, udugelig på alle vis, at det er min skyld at han har vært notorisk utro, han manipulerer og tidvis skremmer ungene til å ta hans "parti".

Han har telefonutskrifter der han kan sjekke hvem, hvor når jeg har ringt - og han har nå i det siste gjengitt brokker av samtaler jeg har tatt mens han var ute.

jeg har bare en kort beskjed til deg. Kom deg vekk ifra han. det er ikke bra for barna dine og deg å leve med en psykopat. jeg vet hva jeg snakker om. mamma levde sammen med en psykopat. og det har ødelagt meg fullstendig.

tenk på barna dine og hva som er best for dem....

jeg forstod med en gang at han var psykopat. kjente meg igjen...

jeg tror de fleste her inne vil være enig i det jeg sier. jeg vet det ikke er lett å komme vekk fra en psykopat, men gjør det for barnas skyld. dem lider mer enn du aner.

jeg skal tenke på deg:)

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvåket?

jeg har bare en kort beskjed til deg. Kom deg vekk ifra han. det er ikke bra for barna dine og deg å leve med en psykopat. jeg vet hva jeg snakker om. mamma levde sammen med en psykopat. og det har ødelagt meg fullstendig.

tenk på barna dine og hva som er best for dem....

jeg forstod med en gang at han var psykopat. kjente meg igjen...

jeg tror de fleste her inne vil være enig i det jeg sier. jeg vet det ikke er lett å komme vekk fra en psykopat, men gjør det for barnas skyld. dem lider mer enn du aner.

jeg skal tenke på deg:)

mange klemmer fra

Tusen takk - jobber med saken :)

Problemet er bare at han også jobber - for å få meg erklært uegnet for å ha omsorgen for barna... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - jobber med saken :)

Problemet er bare at han også jobber - for å få meg erklært uegnet for å ha omsorgen for barna... :-(

barna din kan jo ikke bo hos sin far.... jeg blir så sint og lei meg når jeg hører sånt....

dette skal du klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sisikene

En med elektronikkunnskaper kan muligens hjelpe deg. Men jeg tror heller på romavlytting, da det er enklere, billigere og har mye mer kapasitet. En enkel sak med kassettbånd kan ta opp timevis med lyd, og er lett å skjule på ulike måter. Annen måte er med radiooverført lyd. Da er den lett å finne for en med utstyr for det.

Kan du bevise at han avlytter deg, har du et godt indisium på at han ikke er normal. Dette kan ha mye å si for evt sak. Skulle du oppdage det, hold det hemmelig for han men sørg for å få vitner. Hold alle bevis hemmelig hvis du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvåket?

En med elektronikkunnskaper kan muligens hjelpe deg. Men jeg tror heller på romavlytting, da det er enklere, billigere og har mye mer kapasitet. En enkel sak med kassettbånd kan ta opp timevis med lyd, og er lett å skjule på ulike måter. Annen måte er med radiooverført lyd. Da er den lett å finne for en med utstyr for det.

Kan du bevise at han avlytter deg, har du et godt indisium på at han ikke er normal. Dette kan ha mye å si for evt sak. Skulle du oppdage det, hold det hemmelig for han men sørg for å få vitner. Hold alle bevis hemmelig hvis du kan.

Kan du gi meg noen tips om hvordan jeg avsløre dette, hvor jeg skal lete etc.?

Har liksom ikke hatt mot til å endevende huset fra ende til annen, vi bor temmelig romslig og jeg har rett og slett ikke hatt anledning. Vet jo aldri når han plutselig står der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kan du gi meg noen tips om hvordan jeg avsløre dette, hvor jeg skal lete etc.?

Har liksom ikke hatt mot til å endevende huset fra ende til annen, vi bor temmelig romslig og jeg har rett og slett ikke hatt anledning. Vet jo aldri når han plutselig står der...

De fleste slike kan detekteres på grunn av sin elektromagnetiske "aura" men det krever et instrument og en fagmann, f eks herfra:

Telefon: 23 00 56 00

Fax:23 00 56 01

E-mail: [email protected]

Besøksadresse:

Electronic Security Products AS

Sandakerveien 138

0483 Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvåket?

De fleste slike kan detekteres på grunn av sin elektromagnetiske "aura" men det krever et instrument og en fagmann, f eks herfra:

Telefon: 23 00 56 00

Fax:23 00 56 01

E-mail: [email protected]

Besøksadresse:

Electronic Security Products AS

Sandakerveien 138

0483 Oslo

Aha... nå bor jeg ganske så mange mil fra Oslo, men det må da vel gå an å høre seg rundt her i distriktet også? Hvor kan jeg spørre?

:mase:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Aha... nå bor jeg ganske så mange mil fra Oslo, men det må da vel gå an å høre seg rundt her i distriktet også? Hvor kan jeg spørre?

:mase:

Ring Securitas, de har også elektronikkavdeling som gjør slikt.

Klarer du å finne opptaksutstyr med lydbånd og din stemme på, så har du et godt bevis og en tekniker som vitne. Men du kan godt ha plassert det selv da. Kanskje du finner kvittering på kjøpet av utstyret ?

Håper du ikke bare er paranoid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overvåket?

Ring Securitas, de har også elektronikkavdeling som gjør slikt.

Klarer du å finne opptaksutstyr med lydbånd og din stemme på, så har du et godt bevis og en tekniker som vitne. Men du kan godt ha plassert det selv da. Kanskje du finner kvittering på kjøpet av utstyret ?

Håper du ikke bare er paranoid ?

Ja, det kan vel hende at jeg er det.

Men utskriftene (fra fasttelefonen og mobilen min) som jeg fant, over hundre sider i tallet, + hans sitering av ting jeg har sagt, gjør meg heller lite overbevist om akkurat DET..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...