Gå til innhold

Hva bruker dere feriepengene til?

Anbefalte innlegg

Det ble denne:

http://www.bohus.no/filesystem/produkter/7030260285858_350.jpg

Den er råfin! Det sier alle :-)

Den var dritstilig! Gratulerer med nyanskaffelsen! Er på jakt etter sofa sjøl også - så når jeg skal prøvesitte denne i butikken, skal jeg tenke på deg - og avgi rapport etterpå!

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

17

• Altman

13

• Zirine

12

• molli

6

Mest aktive i denne tråden

http://www.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/phones/6610/

men jeg har en følelse av at jeg antagelig skal prioritere anderledes noen måneder fremover. Jeg trenger f.eks flere ob'er og bind.

Kjøper du en mob med vibrator så kan du jo selge ormen.

De virker jo ganske like disse to -

http://www.nokia.com/phones/compare/compare_results.jsp?phone=1153&phone=1129&phone=1130

Jeg liker at det er tastatur - man kan lese og sende e-mail, utrolig god batterikapasitet .

Jeg bare MÅ ha !!!

Annonse

Skrivefeil. Det skulle stå at du hadde god smak på penn... altså penner (kulepenner).... øh

Jeg har en usøkt smak på menn, her skal det ikke herske noen tvil. Det jeg imidlertid misliker er at du blander kortene ... mobiler og menn hisser meg opp på to forskjellige måter - dog må jeg nok innrømme at orgasmene ikke er så veldig ulike da ....

nei, nå mistet jeg tråden igjen. Hva var det du sa?

Annonse

Hvem har du dah??

Nokia 3510 i

Den er nok av de enklere, men den er helt ny (kjøpte den for tre dager siden), så derfor jeg jeg så fornøyd og synes den er sååå fin:-)

Den passer meg utmerket. Jeg bruker bare tlf til korte beskjeder og å sende SMS'er. Denne har da fargedisplay, og det var kult:-) Har ikke hatt det før.

Nokia 3510 i

Den er nok av de enklere, men den er helt ny (kjøpte den for tre dager siden), så derfor jeg jeg så fornøyd og synes den er sååå fin:-)

Den passer meg utmerket. Jeg bruker bare tlf til korte beskjeder og å sende SMS'er. Denne har da fargedisplay, og det var kult:-) Har ikke hatt det før.

SNart så glemmer man jo å ringe med de for det er så mange andre gadgets på de .... *S*

Farge og cover og sånn har jo litt å si (mye)

Jeg har en usøkt smak på menn, her skal det ikke herske noen tvil. Det jeg imidlertid misliker er at du blander kortene ... mobiler og menn hisser meg opp på to forskjellige måter - dog må jeg nok innrømme at orgasmene ikke er så veldig ulike da ....

nei, nå mistet jeg tråden igjen. Hva var det du sa?

Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal svare. Jeg blander både kort, mobiler og menn (vet aldri hva som er hva og hvem som er hvem), men alt til sin tid - aldri samtidig. Jeg mener, hvem holder på med kort og menn samtidig.

Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal svare. Jeg blander både kort, mobiler og menn (vet aldri hva som er hva og hvem som er hvem), men alt til sin tid - aldri samtidig. Jeg mener, hvem holder på med kort og menn samtidig.

Nå er jeg veldig usikker på om du har tatt medisinen din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...