Gå til innhold

ikke kusma

Anbefalte innlegg

Gjest Sokrates

Hei igjen dr. Pål Sand!

Takk for greit svar 23.11. Etter 15 dager er nå spyttkjertelen mye mindre hoven, og bra er det. Noe som er spesielt er at det smaker salt på den siden av munnen der den hovne kjertelene nå minker. Gir det noen pekepinn om hva dette kan være?

Leverprøver ble så vidt jeg vet ikke tatt, men på torsdag var kjertelen så vond og hoven at jeg fikk time til ultralyd av spyttkjertelen. Ingen funn, men han som tok ultralyd sa at det var vanskelig å se.

Jeg trener mye, men er litt utsikker på om det er greit å komme i gang nå når kjertelen er blitt mye mindre. Nå er det bare litt vondt. Har ikke hatt feber i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10923-ikke-kusma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Sannsynligvis er det en liten forstyrrelse i smakskjertlene dine,men dette vil rette seg.Hvis du fortsatt har litt vondt synes jeg du skal avvente treningen noen dager,og hvis det da kjennes greit så starter du litt forsiktig og gradvis økende etter som du kjenner at kroppen aksepterer dette.Hvis du ikke føler at dette retter seg,synes jeg du skal få kontrollert infeksjonsprøvene,evt.også leverprøvene mtp.kyssesyke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10923-ikke-kusma/#findComment-56445
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...