Gå til innhold

Får blå lepper..

Anbefalte innlegg

Jeg får veldig lett blå lipper hvis det er kaldt. Noen ganger selv om at jeg (på kroppen) ikke fryser, så er lippene mine nesten mørkeblå ( noen partier mørkere enn andre) Kan nevne at jeg ikke har så mye fett på kroppen (ganske normal) er 176 høy, og veier 59 kilo. Har verken spiseforstyrrelser eller noe annet lignende. Lever helt normalt. Men som sagt så fryser jeg veldig lett. Er det kun på grunn av lite fettlag? Har en del venner som er tynnere enn meg, men de fryser sjelden. Ikke at jeg fryser HELE tida, men hvis det først er kaldt, skal det ikke så mye til.

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10926-f%C3%A5r-bl%C3%A5-lepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Sannsynligvis fryser du pga.tynt fettlag,samt at du er en av mange som har litt redusert blodgjennomstrømning i de ytre lag,og derfor lettere får feks.blå lepper når det er kaldere.Dette er ingen sykdom,men mer å anse som en normal variant.

For ordens skyld kan du ved en anledning få sjekket blodprosent og jernlagre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...