Gå til innhold

Hvordan vite om en sms er kommet frem?

Anbefalte innlegg

Gjest haifa

Hender det at sms blir borte, eller skal dette ikke kunne skje?

Jeg har sendt en sms til en person jeg er 90 % sikker på ville svare meg. Sendte den i går og har enda ikke hørt noe. Det får meg til å begynne å lure - Kan en sms forsvinne?

Kan jeg ha sendt til feil nr? Hvordan går det an å få vite om en sms har kommet frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109429-hvordan-vite-om-en-sms-er-kommet-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå på "leveringsrapport" i meldingsoppsettet. Men den som er sendt vil du ikke få vite om kom frem. Kun fremtidige.

Det er greit å slå på lev.rapp. når det er "viktige" meldinger

:)

Netcom har tidligere ikke hatt (et offisielt) tilbud om dette, selv om det har vært et valg i _telefonens_ meny. Nå i det siste har de imidlertid begynt å tilby statusrapport. Denne koster kr 0,35. Slås på i telefonens oppsett som sagt, og du kan velge om det alltid skal være på, eller kun når du ber om det i spesielle tilfeller.

Kommandoer i SMS

*K# - slår på kvitteringsfunksjonen. Må skrives inn for hver melding man sender.

*F# - gjør det mulig å sende tekstmelding som faks til MobilFax og GSM-Fax.

*S x# - sen levering. Gjør at kortmeldingssenteret lagrer SMS i et gitt antall timer før første leveringsforsøk.

"x" må erstattes med det antall timer du ønsker at sendingen skal være forsinket.

F. eks. vil kommandoen *S 2# bety at meldingen skal sendes om to timer.

Gjest lis@bet

Kommandoer i SMS

*K# - slår på kvitteringsfunksjonen. Må skrives inn for hver melding man sender.

*S x# - sen levering. Gjør at kortmeldingssenteret lagrer SMS i et gitt antall timer før første leveringsforsøk.

"x" må erstattes med det antall timer du ønsker at sendingen skal være forsinket.

Vet du om dette koster noe ekstra?

Annonse

Gjest millit

Kommandoer i SMS

Skrives dette inn der du skriver på meldingen? Vil ikke de symbolene da vises til mottaker? Eh...høres rart ut å skrive det inn samme sted som der man skriver meldingen, da...

Annonse

Skrives dette inn der du skriver på meldingen? Vil ikke de symbolene da vises til mottaker? Eh...høres rart ut å skrive det inn samme sted som der man skriver meldingen, da...

Tror ikke de blir synlige for mottaker..

Du kan jo prøve å sende en mld til deg sjøl, med *K# og så meldinga rett etterpå :-)

http://telenormobil.no/tjenester/gsmtekst/brukerveiledning/index.jsp#Kvittering

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...