Gå til innhold

FU-røyking!

Anbefalte innlegg

Gjest Røyker dere?
Skrevet

Hvor mange av dere røyker?

Antall sigaretter daglig?

Planer om å slutte?

Jeg røyker 20 sigg daglig.

Gjort det siden jeg var 14.Er nå 25 år.

Hilsen Bente

Skrevet

Røyker avogtil når jeg fester.Da kan det hende at jeg røyker ei hel pakke på en kveld.

Skrevet

Røyker ikke og har ikke gjort det heller, men har såvidt tatt noen drag en sommer når jeg var ti år eller noe.

Er svært måteholden med alkohol også, selv om jeg drikker det meste.

Skrevet

Røyker ikke og har aldri gjort det, bortsett fra noen mislykkede forsøk i 15-års alderen. Jeg fikk aldri til å inhalere! Og takk for det.

Gjest prust
Skrevet

Nei, jeg røyker ikke - og har faktisk aldri tatt et eneste trekk! Er 32 år.

Skrevet

Jeg er stolt over å kunne si at jeg sluttet å røyke for en uke og en dag siden i dag!

Er veldig fornøyd med meg selv og har ingen planer om å begynne igjen, er 25 og har røkt siden jeg var 13-14... Mao lenge nok (Røkte ca 15 + - om dagen). Jeg har røkt HVER ENESTE DAG siden jeg begynte, tenkte vel et par ganger at jeg skulle "prøve å slutte" men det varte bare noen timer. Dessuten er det ingenting som heter å prøve å slutte. Man slutter, eller så gjør man ikke det!

Leste -Endelig ikke røyker av Allen Carr, og selv om ikke jeg ville sluttet bare av den boken (en skal jo også være motivert) Så har den faktisk hjulpet ganske så bra... Det er ingenting i forhold til hva jeg har gått å psyket meg opp til!!!

*Klapp på skuldern til meg :)*

Tanya1365380060
Skrevet

Røyker ikke fast. Men har røyket av og til fra jeg gikk i 9.klasse.

Røyker hver helg omtrent dersom jeg er på fest eller på byen.

Ellers røyker jeg litt nå og da i hverdagen hvis jeg føler for det. Hvs jeg er på cafe f.eks. Men da dreier det seg bare om 1-2 sigaretter i uken+-.

Sånn har jeg holdt på en god stund, og kommer nok aldri til å begynne å røyke fast.

Gjest papirtiger
Skrevet

Røyker ikke.

Du har allerede røkt i 11 år...og du er bare 25. Blir du 64 så har du røkt i 50 år.

Skrevet

*Hvor mange av dere røyker?*

Hånda i været.

*Antall sigaretter daglig?*

8-12

*Planer om å slutte?*

Nei.

Skrevet

0 - 8 om dagen. Mer på fest.

Ingen planer om å slutte.

Skrevet

Etter å ha røyka i 15 år, så sluttet jeg i januar..

....det er så deilig å være ikke røyker....sånn bortsett fra at jeg irriterer meg over alle de "svake" folka der ute som sitter å patter på den pinnen.....:-)

DE ser jo faans så dumme ut...

*flirer*

Gjest Niande
Skrevet

Jeg er stolt over å kunne si at jeg sluttet å røyke for en uke og en dag siden i dag!

Er veldig fornøyd med meg selv og har ingen planer om å begynne igjen, er 25 og har røkt siden jeg var 13-14... Mao lenge nok (Røkte ca 15 + - om dagen). Jeg har røkt HVER ENESTE DAG siden jeg begynte, tenkte vel et par ganger at jeg skulle "prøve å slutte" men det varte bare noen timer. Dessuten er det ingenting som heter å prøve å slutte. Man slutter, eller så gjør man ikke det!

Leste -Endelig ikke røyker av Allen Carr, og selv om ikke jeg ville sluttet bare av den boken (en skal jo også være motivert) Så har den faktisk hjulpet ganske så bra... Det er ingenting i forhold til hva jeg har gått å psyket meg opp til!!!

*Klapp på skuldern til meg :)*

*klapp, klapp* fra meg og'!!! Flink er du!!!

hare1365380455
Skrevet

Røyker ikke. Gjorde det før; var festrøyker..

Skrevet

Jeg har røkt siden jeg var 11-12 år gammel, er nå 38.

Jeg aner ikke hvor mye jeg røyker pr. dag (kjøper kartonger)men det er vel sånn ca. 30 sigaretter. Kanskje mer når jeg ikke får sove om natten.

Skrevet

Var festrøyker i ca 20 år. Det økte litt på, så til slutt kunne jeg sitte hjemme alene og røyke også. Kuttet røykingen helt for for ca 10 år siden.

Skrevet

Nei, jeg røyker ikke, har aldri gjort det heller.

Skrevet

Vært ikke røyker i 10 måneder nå og stolt av det...

Skrevet

Røyka fra jeg var 14 til jeg var 32. Har holdt opp i 4,5 år nå.

Good riddance - til gule fingre, gule tenner, rusk i lommene og tobakkslukt i klærne *urk*.

Har likevel sterkt "sug" innimellom - så festrøyking er uaktuelt.

Skrevet

Nei, ikke nå lenger! Sluttet i januar, og syns ikke det er vanskelig å la være. Jeg begynte å røyke som 14-åring og røyket fram til jeg var 30, bare avbrutt av svangerskap. På det meste røyket jeg nok rundt 10 om dagen.

Skrevet

Jeg røyker ikke.

Begynte da jeg var 17 og sluttet før jeg fylte 21, var gravid. Røkte i snitt 13-14 sigaretter per dag.

Nå har jeg ikke røkt på over 3 år. Har ikke lyst heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...