Gå til innhold

FU-røyking!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke nå lenger. Sluttet i januar.

Dvs fire stk i løpet av denne perioden (rett skal være rett).

Jeg sluttet omtrent samtidig med Tigertrollet - og røyka i snitt 3 daglig, perioderøyker siden jeg var 16 år.

Savner ikke sigarettene, digg å være uten!

Likevel tar jeg en eller fem når det skal festes...men kommer aldri til å begynne igjen. Helt sikkert.

Annonse

Røyka fra jeg var 14 til 19, da skjønte jeg hvor utrolig teit det var.

Røyka 15-20 om dagen, syntes ikke det var vanskelig å slutte i det hele tatt.

Nå byr det meg sånn i mot, og det er helt ufattelig at noen orker det ekle greiene der.

Da jeg slutta skjønte jeg først hvor jævlig det lukter av absolutt alt man har. Naboen kom innom med en bærepose med klær jeg hadde lagt igjen der.

Bæreposen stinket så jævlig at jeg måtte bare hive den rett ut.

Røykere tror det bare er når de røyker at det lukter, men det stinker hele tiden. Hår, klær, alt! Jeg kunne aldri vært sammen med en som røyker, ville ikke orket å kysse han.

Røykeforbud på disko synes jeg forøvrig er tåpelig.

Annonse

Er positivt det da..

Er måteholdende når det gjelder alkohol selv.. Holder meg til to tre sorter.. Bakdelen med de få sortene er at det av og til kan bli litt mye av dem..

:o)

Hehe for mye ja. Jeg er ikke måteholden når det gjelder antall slag, fordi jeg drikker det meste, både, øl, hvitvin, rødvin, stort sett alle brennevinslag (også hjemmelaget), osv. Men jeg drikker svært små mengder, drikker meg aldri full og har ikke vært det på over 15 år. Jeg hater å ha slike "dagen derpå dager" og har bestemt meg for at det skal jeg ikke ha mer.

Drikker heller ikke ofte, men tar ett glass eller to rødvin til maten lørdagskvelden.

Men kanskje jeg kan virke kjedelig:-)

Hehe for mye ja. Jeg er ikke måteholden når det gjelder antall slag, fordi jeg drikker det meste, både, øl, hvitvin, rødvin, stort sett alle brennevinslag (også hjemmelaget), osv. Men jeg drikker svært små mengder, drikker meg aldri full og har ikke vært det på over 15 år. Jeg hater å ha slike "dagen derpå dager" og har bestemt meg for at det skal jeg ikke ha mer.

Drikker heller ikke ofte, men tar ett glass eller to rødvin til maten lørdagskvelden.

Men kanskje jeg kan virke kjedelig:-)

Slipper *dagen derpå* jeg da, iallefall så blir jeg ikke bakrus.. Heldig der..

Men er heller hyper og har nyvasket hus kl 12.00 dagen derpå..

Slipper *dagen derpå* jeg da, iallefall så blir jeg ikke bakrus.. Heldig der..

Men er heller hyper og har nyvasket hus kl 12.00 dagen derpå..

Jeg slipper ikke "dagen derpå" hvis jeg drikker for mye. Det skal ikke noe til heller, men det kommer vel av at jeg drikker så lite som jeg gjør.

Det var en periode fra jeg var ca. 18 til 30 eller noe som jeg ikke var dårlig i det hele tatt. Men da festet jeg mer også, så jeg hadde nok mer trening.

Jeg slipper ikke "dagen derpå" hvis jeg drikker for mye. Det skal ikke noe til heller, men det kommer vel av at jeg drikker så lite som jeg gjør.

Det var en periode fra jeg var ca. 18 til 30 eller noe som jeg ikke var dårlig i det hele tatt. Men da festet jeg mer også, så jeg hadde nok mer trening.

*humrer*

Jeg får bare fortsette å trene jeg da.. Starter allerede med en fest i helga..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...