Gå til innhold

Dersom all mat var like sunn og helt fri for kcal:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet i dag

da skulle jeg ha troppa ned på kiosken og kjøpt opp HELE beholdninga deres med toffee crisp for faen DET har jeg lyst på nå!! *ødelagt*

Tro om det i fremtiden vil bli laget mat som ikke inneholder kalorier?

Det hadde vært noe.

Annonse

Pappa Bjørn

Jeg ville nok startet gildet med en helstekt gris på pinne slik at den kan knaskes foran tv`n. Selvsagt, bare en liten gris, jeg er ingen barbar heller. Derfra hadde jeg tatt det slag i slag. Ville nok jobbet meg fra denene siden av ferskvaredisken og innover.

Var maten bare kalorifri eller var den gratis også?

Gjest ikke undertegnet  i dag

Fråtsing er motbydelig.

Det er faktisk en av dødssyndene.

Nei takk, ingen fråtsing på meg. Høres skikkelig kvalmt ut.

slik jeg har forstått det er det ikke den slags fråtsing som ble sett på som synd.

Jo, mat sorteres under dødssynden fråtsing.

Har du ikke sett Seven?

http://www.thezreview.co.uk/reviews/s/sevendvdreview.htm

JO, men det er mer enn bare det å fråtse i mat. Dødsynden går vel mer på egosime generlt.

Annonse

Kizza1365380506

Fråtsing er motbydelig.

Det er faktisk en av dødssyndene.

Nei takk, ingen fråtsing på meg. Høres skikkelig kvalmt ut.

Fråtsing er vel ett uttrykk som brukes mer enn i sammenheng med mat. Det gjelder vel egentlig å bruke uhemmet av alle goder. Fråtsing med mat er vel egentlig bare mer synlig enn andre typer.

Tror jeg.

Fråtsing er vel ett uttrykk som brukes mer enn i sammenheng med mat. Det gjelder vel egentlig å bruke uhemmet av alle goder. Fråtsing med mat er vel egentlig bare mer synlig enn andre typer.

Tror jeg.

godt sagt,kizza.

Tror jeg.

Det er jeg på ingen måte uenig i. Her var det imidlertid snakk om fråtsing av _mat_.

Fru 'ikke undertegnet i dag':

Plager det deg at fråtsing av mat sorterer under en av dødssyndene?

nei, ikke egentlig. MEN det er mange som sliter av bulumi og tvangsspising, synes synd at de skal måtte tenke på at de synder. De har det sikkert vondt nok som det er i forhold til sin samvittighet. Jeg vet, har en venninne som sliter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...