Gå til innhold

Solide fjellsko, til herre uten snøring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hehe, good one:)

Jeg fikk en på mail i dag. Reklameskilt skrevet av en utlending: "Pissa i frysern kun 30kr".

For noen år siden fikk jeg reklame:

Pizza pr fax !! Levert på døra !!

Jeg ringte og bestilte pizza pr fax. Det ble stille i andre enden, og jeg sa at leveringskostnader bare kunne bli et tellerskritt.

For noen år siden fikk jeg reklame:

Pizza pr fax !! Levert på døra !!

Jeg ringte og bestilte pizza pr fax. Det ble stille i andre enden, og jeg sa at leveringskostnader bare kunne bli et tellerskritt.

Haha!

Apropos levering - så stod det en annonse i lokalavisa for noen år siden:

"Trenger du container? Vi henter og tømmer på stedet!

xxxx Transport"

Hehe, good one:)

Jeg fikk en på mail i dag. Reklameskilt skrevet av en utlending: "Pissa i frysern kun 30kr".

Forretningsdrivende med utenlandsk bakgrunn, har skriftlig sett et veldig nært forhold til muntlig, folkelig norsk som de hører "på gata".

Derfor ble en reklameplakat utenfor en innvandrerbutikk seende slik ut:

"Dritbillige tomater"

Kommode til salgs hos gammel dame med vridde bein.

Forøvrig gremmes jeg av å lese tabloidaviser og sladreblad. Enkelte av overskriftene er til å grine av. For ikke å snakke om artige sammensatte ord! Mange av dem kan umulig ha gått ut fra grunnskolen med bedre norskkarakter enn en G...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...