amethyst Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Bryllupet nærmer seg med stormskritt og jeg har bestemt meg for å lage buketten selv. Tenkte å gjøre det helt enkelt - ha en hel haug med røde roser, binde det sammen med blomstertape og knytte silkebånd rundt. Men så er det store spørsmålet....hvor lenge vil de overleve i julivarmen uten vann?? Jeg må jo lage det hele dagen i forveien. Tenkte at jeg kunne ha de stående i en pøs med vann over natten, og forhåpentligvis kaldt (kommer an på hotellet). Og siden de ikke skal 'bindes' noe mer i bunnen, så kan de jo i prinsippet stå til vi drar avgårde til kirken. Men hvis vi sier at det blir ca 4-5timer i varmen uten vann....vil de se helt dvaske og triste ut da? Og hvis de ikke tåler dette - hva gjør jeg da??? Takker for alle både tidligere og fremtidige innspill! :-) 0 Siter
Gjest masekoppen Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 De vil nok bli litt slappe da.. Ha med en sprayflaske med vann du kan sprute på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.