Gå til innhold

Hva skal du bruke eventuelle skattepenger til?

Anbefalte innlegg

Gjest masekoppen
Skrevet

Jeg vil betale noen rekninger, spare litt... Men får så vidt noe igjen..

Skrevet

Takket være restskatten rekker jeg å bruke opp en del av feriepengene...........

Vi får junilønn, feriepenger og skattepenger samtidig, så jeg pleier være veldig rik i slutten av juni.

Skrevet

Jeg skal selvsagt innbetale forskudd på barnebidrag.

Hvorfor? Jo, fordi fra 1. oktober forsvinner skattefordelen.

Gjest masekoppen
Skrevet

Takket være restskatten rekker jeg å bruke opp en del av feriepengene...........

Vi får junilønn, feriepenger og skattepenger samtidig, så jeg pleier være veldig rik i slutten av juni.

Men jeg kom på noe.. det kan være lurt å spare litt. Så vi har til den dyre strømregningen i vinter!

Skrevet

Regner med at vi får ett par tusen tilsammen, fikk 8000 i fjor. Har bevisst valgt litt høyere trekk enn det vi ble "tildelt" fra ligningskontoret. Grei måte og spare på, dessuten vet vi at vi ikke får restskatt. Nå har vi doblet gjelda siden i fjor og ikke justert trekket, så regner med at vi får endel mer til neste år. Nå har jeg nok enkelte økonomiske fordeler av å bo sammen med en revisor.

Skattepengene, sammen med feriepenger, skal gå til bl.a baderomsinnredning på bad i kjelleren, vegg til vegg bokhylle og diverse ting og tang.

Skrevet

For en ufyselig tråd.

Grmfr.

Enig. Restskatt her også. Heldigvis er den innbetalt og "glemt".

Gjest ikke signatur
Skrevet

For en ufyselig tråd.

Grmfr.

Enig.. får noen få smuler (kroner) igjen... Men rekker kanskje til en rekning.

Gjest Solist
Skrevet

Tja, får vel igjen 60-70.000. Har fortsatt ikke noe å bruke det til.

Skrevet

Enig. Restskatt her også. Heldigvis er den innbetalt og "glemt".

Jeg kommer aldri til å glemme min! Fy faen, den var fæl, fæl, fæl!

:dramatisk:

Gjest ikke sign
Skrevet

Tja, får vel igjen 60-70.000. Har fortsatt ikke noe å bruke det til.

Får du så mye igjen? Og jeg som synes 2000 er mye....

Skrevet

Vi adopterer, og trenger endel penger til dt......så skattepengene fyker rett inn på den kontoen.

Gjest ikke sign
Skrevet

Vi adopterer, og trenger endel penger til dt......så skattepengene fyker rett inn på den kontoen.

Spennende! Har dere andre barn? Gratulerer:)

Skrevet

Spennende! Har dere andre barn? Gratulerer:)

Ja, vi har allerede en kinarinsesse på 4 år hjemme.

Gjest Hmmmms
Skrevet

Når får vi disse skattepengene da? Trodde det var nå snart.

Gjest Solist
Skrevet

Får du så mye igjen? Og jeg som synes 2000 er mye....

Jeg betalte altfor mye skatt i fjor, men det har jeg visst hele tiden, så det kommer ikke akkurat som en overraskelse....

Gjest Pricilla
Skrevet

Skal kjøpe video, har tre dvd-spilklere, men ikke video! ; ) Har masse videofilmer som bare støver ned. Så skal jeg kjøpe meg sykkel så jeg kan sykle til jobben.

Så skal jeg spare litt.. Så gå vel resten til lommepenger i ferien vel (selv om det ikke er mye igjen da)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Når jeg får de i september, så skal jeg putte dem i den store sekken.

Håper folk bruker litt penger på å kjøpe noe av meg, så det blir litt penger i kassa.

Skrevet

Nye sofaer, ny verandadør og oppussing/ombygging av stue og kjøkken. Og en sykkel til meg selv :)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Nye sofaer, ny verandadør og oppussing/ombygging av stue og kjøkken. Og en sykkel til meg selv :)

Får du så mye igjen?? Misunnelig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...