Gå til innhold

Din drømmeferie?

Anbefalte innlegg

Gjest grainne
Skrevet

Min går til et fjernt land der det er en hvit sandstrand, turkist hav, deilig sval vind, god tid, god mat, penger å handle for, spennende ting å oppleve, ro, få turister...

Skrevet

Båtferie i vår nydelige skjærgård i ytre Oslofjord!

Skrevet

Tre ukers bobilferie i Frankrike. Følge hver eneste etappe av Tour de France live!

Skrevet

Kjøre Route 66 i USA på en Harley Davidson..... wow....

*sukk* DEt får jeg nok aldri råd til. Får nøye meg med en tur over Hardangervidda på min Virago 1100 :-))

Gjest Pricilla
Skrevet

Safari i Sør-Afrika...

Eller dykke i caribien..

Eller så vil jeg reise rundt i naturen i Australia sammen med folk som kjener dyrelivet og naturen der og se på alt det fantastiske som lever der! ; )

Gjest gul-ketchup
Skrevet

Min drømmeferie er en tur til Kløfta.

Skrevet

Drømme ferien må være en skikkelig opplevelsesferie med hele familien...og der vi har med barnpike og hjelper til å ta seg av alle kjedelige ting som å lage maten og pakke inn og ut av bilen...Samt en hjelper som kan ta seg av ungene litt når vi voksne ønsker det, slik at vi kan ha noen romantiske turer på stranda eller på restaurant eller no, ...mens vi vet at ungene har det trygt og godt....Og masse penger til å gjøre det vi vil og shoppe stort sett det vi har lyst på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...