Gjest Pricilla Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Nå har jeg irritert meg lenge nok over den idiotiske reklamen der "kesam" leser tilberedningen høyt for en meget interessert forsamling som består av oliven osv. Så først irriterer jeg meg over den, så blir jeg sittende å lure på hva kesam egentlig er! Er det en form for rømme eller? 0 Siter
serendipity Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Væssjegò, nå trenger du ikke irritere deg lenger :-) TINE Kesam er en mager ferskost (kvarg eller opphengt melk) og er et av de magrere meieriproduktene vi har. TINE lager 2 varianter TINE Kesam Original med 8% fett og TINE Kesam Mager med kun 1% fett. Produktbeskrivelse: Kvarg er laget av varmebehandlet syrnet helmelk (Original 8%) eller skummet melk (Mager 1%) med løpe/syrekultur. Varianter: TINE Kesam Original 8% fett TINE Kesam Mager 1% fett Emballasje: Beger 300 g Bruksområder: Til dipper,dressinger, kalde sauser, desserter, bakverk, paibunner, salater, i slankediett, rett ut av begeret Oppbevaring: Kjølevare 0- 4 grader Datostemplet. 0 Siter
Gjest Good Polly! Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Blanding av rømme og Creme Frasch... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Den reklamen er jo så bra Liker reklamene til Tine 0 Siter
Gjest lillemusen Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Den reklamen er jo så bra Liker reklamene til Tine Kjip reklame!! 0 Siter
fresja Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har tidligere laget Kesam/Kvarg ved å sile surmelk i filter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Blanding av rømme og Creme Frasch... Niks. Kesam er ikke et rømmeprodukt og heller ikke et blandingsprodukt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.