Gå til innhold

Hvordan finne ut hvem som har ringt meg gratis?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Var i dusjen og hadde ubesvart anrop på mobil.. Er et ukjent nummer for meg, jeg prøvde å ringe tilbake, men fikk ikke svar. hvordan kan jeg finne ut hvem som har det nummeret?

Er nemlig en dust som driver å ringer meg og sier han har fått nummeret mitt på byn, noe som ikke stemmer. Har mistanke om at det er han. Veit ikke hvem det er, og det er ganske irriterende, for han vet hva jeg heter, men vil ikke si hvem han er.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

*nyskjerrig*

Var det han, elleh?

*humrer*

Aner ikke.. Vet ikke negang hvem han karen som har ringt meg er! Han ringer og sier: "hvem er det?", sånne blir jeg ganske irritert over og svarer: "Det er du som ringer meg, så du vet vel hvem du ringer?". Han spør igjen, jeg spør hvem han er, han legger på. Etter fem min. ringer han igjen og sier "Er det NN?", jeg sier "ja, hvem er du". Så sier han at han møtte meg på byn for en mnd. sidenog fikk nummeeret mitt da. Da svarer jeg at det tviler jeg sterkt på fordi jeg ALDRI oppgir nummeret mitt ute (dessuten har jeg type). Så hører jeg masse bråk i bakgrunnen og gutter som gniser (FAKTISK ; ), så bare legger jeg på.. Dette er ca to mnd. siden nå. Og jge tror det er samme nummer, men er ikke sikker.

Fant navnet til han som ringte nå, men det sier meg ingenting. Han bor ikke der jeg bor engang, men ikke så veldig langt unna heller. Ikke tar han telefonen når jeg ringer nå heller. Er det han dusten skal jeg be han ryke og reise et vist sted! makan til idiot! Aner ikke hvem som har gitt han nummeret og navnet mitt.

Gjest dol-leser

Aner ikke.. Vet ikke negang hvem han karen som har ringt meg er! Han ringer og sier: "hvem er det?", sånne blir jeg ganske irritert over og svarer: "Det er du som ringer meg, så du vet vel hvem du ringer?". Han spør igjen, jeg spør hvem han er, han legger på. Etter fem min. ringer han igjen og sier "Er det NN?", jeg sier "ja, hvem er du". Så sier han at han møtte meg på byn for en mnd. sidenog fikk nummeeret mitt da. Da svarer jeg at det tviler jeg sterkt på fordi jeg ALDRI oppgir nummeret mitt ute (dessuten har jeg type). Så hører jeg masse bråk i bakgrunnen og gutter som gniser (FAKTISK ; ), så bare legger jeg på.. Dette er ca to mnd. siden nå. Og jge tror det er samme nummer, men er ikke sikker.

Fant navnet til han som ringte nå, men det sier meg ingenting. Han bor ikke der jeg bor engang, men ikke så veldig langt unna heller. Ikke tar han telefonen når jeg ringer nå heller. Er det han dusten skal jeg be han ryke og reise et vist sted! makan til idiot! Aner ikke hvem som har gitt han nummeret og navnet mitt.

*ler*

Nå høres du ut som en 14-åring, lille persille ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...