Rubia Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Med denne tlf. skal man kunne sende og motta tekstmld. Får til å sende men klarer ikke motta. Hvordan motta tekstmld. på denne tlf ??? Har ringt butikken der den er kjøpt, andre butikker, Telenor, Telefonselskapet.....men ingen kan hjelpe meg. ( Ja, tro det eller ei !!!! ) Er det noen her inne som kan hjelpe, for "der ute" er de helt uvitende hele bunten Takker veeeeeldig mye for eventuell hjelp. Hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Lærte en gang at hvis jeg skulle sende tekstmelding til en fasttelefon, skulle jeg begynne meldinga med telefonnummeret, skrive meldinga, og sende til et bestemt nr, et 5-sifra et. Hadde det lagra på mobilen før, men har sletta det... Veit ikke om det er sånn lenger, jeg ville kanskje ringt Telehor. 0 Siter
Rubia Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Skrevet 18. juni 2003 Lærte en gang at hvis jeg skulle sende tekstmelding til en fasttelefon, skulle jeg begynne meldinga med telefonnummeret, skrive meldinga, og sende til et bestemt nr, et 5-sifra et. Hadde det lagra på mobilen før, men har sletta det... Veit ikke om det er sånn lenger, jeg ville kanskje ringt Telehor. Åsemor......du er en knupp Din oppskrift funket ! Nummeret er 19100..(til andre som måtte lure på det samme..) Tenk at jeg har brukt to dager og ørten telefoner til "hele Norge" uten å få svar på dette. DOL kan jaggu være unikt Tuuuuusen takk.. hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Åsemor......du er en knupp Din oppskrift funket ! Nummeret er 19100..(til andre som måtte lure på det samme..) Tenk at jeg har brukt to dager og ørten telefoner til "hele Norge" uten å få svar på dette. DOL kan jaggu være unikt Tuuuuusen takk.. hilsen Så koselig å kunne være til hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.