Gå til innhold

Folk er faen skjæra meg syke II

Anbefalte innlegg

Joa. Men at flere snæpper samtidig?

Må ha vært noe rart i den hasjen, ellers er det en skikkelig gruppe-suggesjon.

Faktisk er ikke slike historier så sprø at det gjør noe. Hadde jeg vært i dette miljøet og var med gutta der og da hadde jeg antagelig ikke sagt "stopp".

Spesielt når det er flere personer involvert og man selv ikke er blant de mest respekterte så kan det bli slik at en bare henger seg på.

En "tilskuer"effekt.

Er gjort studier på dette og resultatene er skremmende. Hvis du tror at noen holder på å dø i et rom ved siden av deg pga roping og lyder så er sannsynligheten for at du hjelper til mye større hvis du er alene enn om det er 10 til i nærheten. Resultat: ingen griper inn.

Dette har du helt sikkert rett i. Vi ser jo f.eks. russetendensene selv om de selvsagt ikke er like ekstreme.

Har selv sett hvor lett det er å gjøre ting man ellers aldri ville gjort når man er mange.

Men det mest skremmende her (akkurat som om dette ikke er skremmende nok...) er jo at de nå tror at det var planlagt. At de hadde vært der på lørdagen, ikke rukket å gjøre det de skulle, og kommet tilbake på søndagen.

Da blir det plutselig enda verre. Det at noen i det hele tatt kan (muligens) ha planlagt å gjøre galskapen.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

29

• Kizza1365380506

8

• Altman

5

• soleil

4

Gjest orker ikke gidder ikke

Det er vel neppe musikken helt alene som er skylden i dette. Men sannheten er jo at mange i black metal miljøet er tilknyttet satanistiske miljøer. Der flørter de jo med temaer med blod, død og onde makter. Det er ikke rart det klikker for slike folk til slutt. Og når de attpåtil ruser seg, da er vel den endelige kronen på verket.

Men hvem søren liker å høre på sanger der de synger "blæææblææ blod på øksen renner, blææ blææ jeg elsker odin trallala". Det er nok ikke akkurat oppbyggende for intelligensen å høre på en slik sang...

Gjest orker ikke gidder ikke

Fikk vite for litt siden at jeg faktisk kjenner hovedmannen også. Eller....... Han gikk i parallell klassen min på videregående og var i samme russekull, i tillegg til at vi for 8 år siden jobbet en stund på samme plass.

Blir ganske merkelig når du kan sette et kjent fjes inntil en slik hendelse. Det skal også sies at når noen kan finne på noe slikt er jeg vel ikke ubetinget sjokkert over at det skulle være vedkommende.

Men å sette dette i en bås på grunn av en musikksjanger, det blir feil. Her har vi med en psykopat å gjøre som røyker hasj som vi andre røyker vanlige sigaretter. Et godt argument for å vise at fri hasj kanskje ikke er tingen?

Jeg har sett flere bekjente bli "brødhuer" av hasj. De som røyker en del hasj selv ser kanskje ikke at det kan være skadelig og at det endrer dem. Men vi i omkretsen deres merker det. For eksempel en jeg kjenner til ble til slutt slapp og passiv selv når rusen var borte. Slik ble han etter å ha røyka hasj et par ganger i uka i ca 2 år. Da merket vi forskjellen.

Imot fri hasj!

Gjest JohnnyB

Tror nok du tar litt feil der.

Greit nok, musikken er brutal, tekstene ikke særlig holdningsskapende, men hundretusenvis av mennesker hører på denne musikken uten å gjøre noe slikt.

Men det er lett å hevde at "det og det" er viktige årsaker til at slikt skjer når det skjer horrible saker i verden.

Drapene i Columbine førte til nok en debatt omkring dataspill eksempelvis; "hadde det ikke vært for dataspillene hadde ikke de elevene blitt isnpirert til å drepe sine medelever".

Og Judas Priest og Ozzy Osbourne fikk rettssaker mot seg i statene fordi enkelte av de som hørte på musikken deres tok livet av seg. Det var jo selvsagt musikken og tekstene til de artistene som fikk ungdommene til å ta livet sitt.

Rolling Stones og Beatles har også blitt anklagd for å ha påvirket mennesker til å gjøre ting de ellers ikke ville ha gjort - for ikke å snakke om Elvis.

Nuvel - jeg tror ikke verden er så enkel, faktisk.

"Greit nok, musikken er brutal, tekstene ikke særlig holdningsskapende, men hundretusenvis av mennesker hører på denne musikken uten å gjøre noe slikt."

(Hvor har du hundretusenvis fra? Spennende å sett den statistikken!)

At det er veldig mange mennesker som hører på BlackMetal uten å skjære hodet av folk betyr likevel ikke at musikken ikke har vært med på å influere disse individene.

De kan godt være gale, men det er kun i visse miljøer at du vil tro du får "kred" av å skjære hodet av lik.

Hadde de vært gale BritneySpears fans hadde de nok heller sendt bringebærdrops fylt med lakser-olje til den som stjal kjæresten eller noe sånt.

"Men det er lett å hevde at "det og det" er viktige årsaker til at slikt skjer når det skjer horrible saker i verden."

Fordi det er sammenhenger - alt henger sammen.

"Drapene i Columbine førte til nok en debatt omkring dataspill eksempelvis; "hadde det ikke vært for dataspillene hadde ikke de elevene blitt isnpirert til å drepe sine medelever".

"Hadde de ikke" - det er det jo selvsagt umulig å si hverken fra eller til på. Men er det galt å ta en slik debatt? Hva hvis det faktisk var en beviselig sammenheng?

"Greit nok, musikken er brutal, tekstene ikke særlig holdningsskapende, men hundretusenvis av mennesker hører på denne musikken uten å gjøre noe slikt."

At det er veldig mange mennesker som hører på BlackMetal uten å skjære hodet av folk betyr likevel ikke at musikken ikke har vært med på å influere disse individene.

De kan godt være gale, men det er kun i visse miljøer at du vil tro du får "kred" av å skjære hodet av lik.

Hadde de vært gale BritneySpears fans hadde de nok heller sendt bringebærdrops fylt med lakser-olje til den som stjal kjæresten eller noe sånt.

"Men det er lett å hevde at "det og det" er viktige årsaker til at slikt skjer når det skjer horrible saker i verden."

"Drapene i Columbine førte til nok en debatt omkring dataspill eksempelvis; "hadde det ikke vært for dataspillene hadde ikke de elevene blitt isnpirert til å drepe sine medelever".

"Hadde de ikke" - det er det jo selvsagt umulig å si hverken fra eller til på. Men er det galt å ta en slik debatt? Hva hvis det faktisk var en beviselig sammenheng?

"(Hvor har du hundretusenvis fra? Spennende å sett den statistikken!)"

Det at band som Satyricon, Dimmu Borgir og Mayhem er norges fremste eksportartikler innen musikk, og selger plater på verdensbasis som bare A-Ha fra Norge har gjort før dem, sier vel sitt.

De siste årene har også album fra i hvert fall to av disse bandene vært å finne høyt oppe på VG lista, og det er vel en grunn til at den enstemmige kritikkerrøst, selv fra aviser som VG og Dagbladet, skryter deres utgivelser opp i skyene, og at band som dette faktisk på verdensbasis ligger helt fremst i rock og metallindustrien.

Black Metal har i løpet av de siste 10 årene - etter at den musikalsk patetiske Greven uten noen respekt i miljøet drepte en annen Black Metal-figur - faktisk blitt stuerent.

Du får kjøpe deg en plate og høre på tekstene før du synser videre. Det er tross alt ikke hva du tror, og Black Metal er ikke ensbetydende med satanisme og ondskap, selv om enkelte undergrupper med ustabile vesener prøver å få det til å se sånn ut. BM er ikke noe mer enn den mørke siden av musikkbransjen, på den samme måten som Black Sabbath, Slayer, Ozzy og Rolling Stones var det tidligere.

Faktisk sjokkerte disse fire bandene langt mer, sett i forhold til tidsaspektet, enn hva Satyricon og co gjør nå.

Ser du på Black Sabbath og Slayer så har de også typer tekster som du nå finner i BM bandene. Dog spiller BM bandene langt hardere enn de to førstnevnte.

Det er godt mulig at ustabile idoter tiltrekkes Black Metalen, men det er ikke Black Metalen som gjør dem ustabile.

Annonse

Gjest JohnnyB

"(Hvor har du hundretusenvis fra? Spennende å sett den statistikken!)"

Det at band som Satyricon, Dimmu Borgir og Mayhem er norges fremste eksportartikler innen musikk, og selger plater på verdensbasis som bare A-Ha fra Norge har gjort før dem, sier vel sitt.

De siste årene har også album fra i hvert fall to av disse bandene vært å finne høyt oppe på VG lista, og det er vel en grunn til at den enstemmige kritikkerrøst, selv fra aviser som VG og Dagbladet, skryter deres utgivelser opp i skyene, og at band som dette faktisk på verdensbasis ligger helt fremst i rock og metallindustrien.

Black Metal har i løpet av de siste 10 årene - etter at den musikalsk patetiske Greven uten noen respekt i miljøet drepte en annen Black Metal-figur - faktisk blitt stuerent.

Du får kjøpe deg en plate og høre på tekstene før du synser videre. Det er tross alt ikke hva du tror, og Black Metal er ikke ensbetydende med satanisme og ondskap, selv om enkelte undergrupper med ustabile vesener prøver å få det til å se sånn ut. BM er ikke noe mer enn den mørke siden av musikkbransjen, på den samme måten som Black Sabbath, Slayer, Ozzy og Rolling Stones var det tidligere.

Faktisk sjokkerte disse fire bandene langt mer, sett i forhold til tidsaspektet, enn hva Satyricon og co gjør nå.

Ser du på Black Sabbath og Slayer så har de også typer tekster som du nå finner i BM bandene. Dog spiller BM bandene langt hardere enn de to førstnevnte.

Det er godt mulig at ustabile idoter tiltrekkes Black Metalen, men det er ikke Black Metalen som gjør dem ustabile.

"Du får kjøpe deg en plate og høre på tekstene før du synser videre."

Hvor fordommsfull kan man være? Siden du definerer Dimmu og Satyricon som Black Metal, så trenger jeg faktisk ikke kjøpe noe som helst!

"Det er godt mulig at ustabile idoter tiltrekkes Black Metalen, men det er ikke Black Metalen som gjør dem ustabile. "

Selvsagt finnes det ting i miljøet og musikken som kan trigge galninger, det er latterlig å prøve å skyfle det under teppet.

Kizza1365380506

Som en fotnote kan det nevnes at denne "Greven" innad i miljøet ble ansett for å være en latterlig skikkelse. Inntil drapet ihvertfall.

Han gikk rundt i miljøet og skrøt av både kirkebranner og annet - i et forsøk på å få aksept av andre i miljøet.

Og det ble vitset rimelig mye om ham...frem til drapet ihvertfall.

Vel nå brandt han jo ned kirken vår da! Men ellers er det patetisk at de skal "vise "seg for andre med å begå mord. Men sånn er det vel for mange med mindreverdighetskomplekser. De kompanserer med å gjøre "merkelige", og noen tilogmed ulovlige, ting.

Mvh

"Du får kjøpe deg en plate og høre på tekstene før du synser videre."

Hvor fordommsfull kan man være? Siden du definerer Dimmu og Satyricon som Black Metal, så trenger jeg faktisk ikke kjøpe noe som helst!

"Det er godt mulig at ustabile idoter tiltrekkes Black Metalen, men det er ikke Black Metalen som gjør dem ustabile. "

Selvsagt finnes det ting i miljøet og musikken som kan trigge galninger, det er latterlig å prøve å skyfle det under teppet.

"Selvsagt finnes det ting i miljøet og musikken som kan trigge galninger, det er latterlig å prøve å skyfle det under teppet."

Men det vil ikke si at musikken har skylden. Du finner også politikkere som trigger galninger, dataspill, filmer, osv. Det vil ikke si at det er spillet, musikken eller Carl I Hagen sin skyld. Du sier det selv: De er "galninger".

Det er ikke så jævla mye som skal til da.

Gjest JohnnyB

"Selvsagt finnes det ting i miljøet og musikken som kan trigge galninger, det er latterlig å prøve å skyfle det under teppet."

Men det vil ikke si at musikken har skylden. Du finner også politikkere som trigger galninger, dataspill, filmer, osv. Det vil ikke si at det er spillet, musikken eller Carl I Hagen sin skyld. Du sier det selv: De er "galninger".

Det er ikke så jævla mye som skal til da.

"Men det vil ikke si at musikken har skylden."

Hvis musikken er med på å få de til å trigge, så har selvsagt musikken en del av skylden.

Spørsmålet videre blir hva vi som samfunn er villig til å betale for å opprettholde den graden av frihet vi har i dag.

A: Greit med et hode i ny og ne.

B: Her bør vi investere for å strø selvskudd rundt likhusene.

C: Vi forbyr blackmetal i håp om at aldri noen vil bli trigget til likhusbesøk med kniv igjen.

Det finnes flere muligheter, men jeg stemmer på forslag A.

Men det _er_ en sammenheng mellom miljø og handling i dette tilfelle, og det må man bare innse. Å nekte å vedkjenne seg at det er flest satanister som brenner kirker og skjender lik, er som å nekte å akseptere at det er flest menn som voldtar, eller at innvandrere er overrepresentert i knivstikkingsepisoder.

Gjest anti-metal

"Er virkelig folk av den oppfattelsen av at Black Metal har en del av skylden i forhold til mennesker som velger å kappe hue av døde folk og ta dem med seg på nachpiel, eller bør vi gi folk flest mer kreditt enn som så?"

Jeg tror du tar feil.

Reklame inspirerer noen til å kjøpe. Sammenhengen mellom reklame og kjøp kan vanligvis dokumenteres statistisk (ikke så lett for alle typer reklame).

Noe metal-musikk oppfordrer til okulte og bestialske handlinger. Det er ikke lett å dukumentere sammenhengen. Det er bare underlig selvmotsigende at det ikke skulle finnes en parallell til reklame.

I det minste kan man lese om tilfeller der oppfordringer til ondskap i musikk blir omsatt i handling hos noen galne folk.

Hevder ikke med det at alle oppfordringer til ondskap blir fulgt, like lite som at reklame alltid virker.

Det er også en annen ting SierDuDet tar feil på: At de som er uenig med ham/henne er syke. Det er typiske demagogisk argumentasjon.

"Er virkelig folk av den oppfattelsen av at Black Metal har en del av skylden i forhold til mennesker som velger å kappe hue av døde folk og ta dem med seg på nachpiel, eller bør vi gi folk flest mer kreditt enn som så?"

Jeg tror du tar feil.

Reklame inspirerer noen til å kjøpe. Sammenhengen mellom reklame og kjøp kan vanligvis dokumenteres statistisk (ikke så lett for alle typer reklame).

Noe metal-musikk oppfordrer til okulte og bestialske handlinger. Det er ikke lett å dukumentere sammenhengen. Det er bare underlig selvmotsigende at det ikke skulle finnes en parallell til reklame.

I det minste kan man lese om tilfeller der oppfordringer til ondskap i musikk blir omsatt i handling hos noen galne folk.

Hevder ikke med det at alle oppfordringer til ondskap blir fulgt, like lite som at reklame alltid virker.

Det er også en annen ting SierDuDet tar feil på: At de som er uenig med ham/henne er syke. Det er typiske demagogisk argumentasjon.

Jeg har da ikke (i denne tråden) sagt at noen er syke. I hvert fall ikke andre enn de galningene som uførte hodekappingen.

Gjest anti-metal

Jeg har da ikke (i denne tråden) sagt at noen er syke. I hvert fall ikke andre enn de galningene som uførte hodekappingen.

Er bare usikker på hva du egentlig mente, det du skrev virker litt uklart.

Sitat fra deg på slutten:

Fikk litt flashbacks i forhold til Bowling For Columbine her:

""Blame Marilyn Manson".

Makan til idioti."

Mente du at det ikke finnes sammenheng mellom Columbine-tragedien og lytting til Marilyn Mansons "musikk" ?

Annonse

Gjest Gamle Hawkwind

Den største sammenhengen man kan se i denne spesifikke saken; som er en helt klar sammenheng med de fleste andre typer grusomme hendelser i verden; er at mange forståsegpåere får et stort behov for å finne årsaker til at menneskene gjorde som de gjorde.

I og med at disse personene lyttet til en spesiell musikkform blir da en "åpenbar" forklaring til at de gjorde denne handlingen.

På samme måte som at den kristne troen blir holdt ansvarlig for at nonner i Rwanda føk rundt og kappet hodene av en del mennesker i Rwanda for noen år tilbake.

Og at dataspillet Quake er ansvarlig for mordene i Columbine.

Og Live Roleplaying er syndebukken for parteringsdrapet i Sverige tidligere i år.

Jeg er nå av den formening at det er mennesket som utfører handlingen som er ansvarlig. Om folkene i Skien har fått innflytelse fra musikk, litteratur (at de har lest krimbøker og/eller grøssere), media (historien om begravelsesbyrået i USA i fjor), internet (masse sites dedikert til detaljbeskrivelser av skjending av både levende og døde) eller annet er meg totalt likegyldig.

Et vesentlig poeng er at ideen om å gjøre dette kan ha kommet fra svært mange hold - men det er mennesket som bestemmer seg for å utføre handlingen. Det er mennesket som tar et selvstendig valg på hvorvidt dette er en logisk og fornuftig ting å gjøre eller ikke.

Skal man frata mennesket muligheten til å innhente impulser da - og i så fall; hvor skal man da stoppe?

--

Jeg antar at jeg er litt sær selv; i og med at jeg har hørt på den type musikk i 20 år; uten større skadevirkninger enn at jeg nå har statskirken som min arbeidsgiver.

Den største sammenhengen man kan se i denne spesifikke saken; som er en helt klar sammenheng med de fleste andre typer grusomme hendelser i verden; er at mange forståsegpåere får et stort behov for å finne årsaker til at menneskene gjorde som de gjorde.

I og med at disse personene lyttet til en spesiell musikkform blir da en "åpenbar" forklaring til at de gjorde denne handlingen.

På samme måte som at den kristne troen blir holdt ansvarlig for at nonner i Rwanda føk rundt og kappet hodene av en del mennesker i Rwanda for noen år tilbake.

Og Live Roleplaying er syndebukken for parteringsdrapet i Sverige tidligere i år.

Jeg er nå av den formening at det er mennesket som utfører handlingen som er ansvarlig. Om folkene i Skien har fått innflytelse fra musikk, litteratur (at de har lest krimbøker og/eller grøssere), media (historien om begravelsesbyrået i USA i fjor), internet (masse sites dedikert til detaljbeskrivelser av skjending av både levende og døde) eller annet er meg totalt likegyldig.

Et vesentlig poeng er at ideen om å gjøre dette kan ha kommet fra svært mange hold - men det er mennesket som bestemmer seg for å utføre handlingen. Det er mennesket som tar et selvstendig valg på hvorvidt dette er en logisk og fornuftig ting å gjøre eller ikke.

Skal man frata mennesket muligheten til å innhente impulser da - og i så fall; hvor skal man da stoppe?

--

Jeg antar at jeg er litt sær selv; i og med at jeg har hørt på den type musikk i 20 år; uten større skadevirkninger enn at jeg nå har statskirken som min arbeidsgiver.

*applaus*

Godt sagt Hawkwind.

Ano

Gjest Gamle Hawkwind

Det er vel neppe musikken helt alene som er skylden i dette. Men sannheten er jo at mange i black metal miljøet er tilknyttet satanistiske miljøer. Der flørter de jo med temaer med blod, død og onde makter. Det er ikke rart det klikker for slike folk til slutt. Og når de attpåtil ruser seg, da er vel den endelige kronen på verket.

Men hvem søren liker å høre på sanger der de synger "blæææblææ blod på øksen renner, blææ blææ jeg elsker odin trallala". Det er nok ikke akkurat oppbyggende for intelligensen å høre på en slik sang...

Nåja. De som synger om Odin o.l. er ikke satanister. I beste fall kan man si de har en svært fordreid og misoppfattet forståelse av den gamle norrøne mytologi.

Og disse såkalte satanistiske miljøene som opptrer omkring Black Metal miljøet er, i beste fall, useriøst.

Satanister er ikke så veldig opptatt av å brenne kirker, skjende lik og den type ting.

Uinnskrenket makt derimot, blir satt høyt. Muligheten til å tilrane seg personlige fordeler uten å få personlige ulemper av det likeså.

Det finnes et satanistmiljø med dedikerte troende satanister. Og de menneskene anser Black Metal miljøet for å være særdeles latterlig. Og finner det fornærmelig at disse omtales som satanister.

Gjest JohnnyB

--

"Den største sammenhengen man kan se i denne spesifikke saken; som er en helt klar sammenheng med de fleste andre typer grusomme hendelser i verden; er at mange forståsegpåere får et stort behov for å finne årsaker til at menneskene gjorde som de gjorde."

OG DET ER VELDIG BRA!

Hvis du ikke vet hvorfor, hvordan skal man da kunne ha håp om hindre slike ting fra å skje igjen?

"I og med at disse personene lyttet til en spesiell musikkform blir da en "åpenbar" forklaring til at de gjorde denne handlingen."

Nå er det ikke akkurat fri-jass vi snakker om da, så det er ikke heeeelt urimelig å tro at det kanskje kan være en form for sammenheng her.

"Jeg er nå av den formening at det er mennesket som utfører handlingen som er ansvarlig. "

Selvsagt er de ansvarlige. Vi fritar da ingen for ansvar, selv om vi sier at de var påvirket av ettellerannet!

Men å la være å se etter årsaker, er ren og skjær dumskap!

"Om folkene i Skien har fått innflytelse fra [...] er meg totalt likegyldig."

Det synes jeg høres rart ut.

Ta f.eks. nynasistene og Benjamin-mordet. Skal vi bare si at de er syke i hodet som dreper mennesker på denne måten, eller er det viktig å ta et oppgjør med ideoligiene og påvirkningene som lå bak drapet?

"Et vesentlig poeng er at ideen om å gjøre dette kan ha kommet fra svært mange hold - men det er mennesket som bestemmer seg for å utføre handlingen. Det er mennesket som tar et selvstendig valg på hvorvidt dette er en logisk og fornuftig ting å gjøre eller ikke."

Så? Det hjelper fryktelig lite når slike ting utarter.

"Skal man frata mennesket muligheten til å innhente impulser da - og i så fall; hvor skal man da stoppe?"

Man trenger ikke nødvendigvis frata noen noesomhelst, men det er likevel viktig å forstå årsakssammenhengene, slik at vi kan se hva vi evnt. kan gjøre for å hindre det fra å skje igjen. Å lukke øynene og la det stå til fører lite godt med seg.

Når det gjelder det med å frata impulser: Vi har allerede begrensninger når det gjelder f.eks. rasismepropaganda, så du lever allerede i et samfunn som søker å begrense noen impulser.

"Jeg antar at jeg er litt sær selv; i og med at jeg har hørt på den type musikk i 20 år; uten større skadevirkninger enn at jeg nå har statskirken som min arbeidsgiver. "

Det kan virke som om du ikke skjønner poenget. Selvsagt er det bare særinger og sykinger som gjør slike ting, er det noen som påstår noe annet?

Er bare usikker på hva du egentlig mente, det du skrev virker litt uklart.

Sitat fra deg på slutten:

Fikk litt flashbacks i forhold til Bowling For Columbine her:

""Blame Marilyn Manson".

Makan til idioti."

Mente du at det ikke finnes sammenheng mellom Columbine-tragedien og lytting til Marilyn Mansons "musikk" ?

"Mente du at det ikke finnes sammenheng mellom Columbine-tragedien og lytting til Marilyn Mansons "musikk" ?"

Ja, det gjorde jeg.

Sorry, mac. Du er for dum til at jeg gidder å svare deg mer.

God bedring.

Bibi.

Gjest anti-metal

"Mente du at det ikke finnes sammenheng mellom Columbine-tragedien og lytting til Marilyn Mansons "musikk" ?"

Ja, det gjorde jeg.

Sorry, mac. Du er for dum til at jeg gidder å svare deg mer.

God bedring.

Bibi.

Re: Folk er faen skjæra meg syke II

"Marilyn Manson's music promotes suicide, death, drug use, violence and hatred" skriver pressen. (sitat fra en nettside om Marilyn Manson).

"We're not saying he caused Columbine, but we're saying he legitimizes and encourages that kind of behavior." (AP/USA Today 6/15/2001).

"Ja, det gjorde jeg. Sorry, mac. Du er for dum til at jeg gidder å svare deg mer. God bedring. Bibi.

- SierDuDet"

Den holdningen der forklarer hvorfor en del folk irriterer seg over deg. Når du blir voksen, skjønner du kanskje hvorfor.

Gjest anit-BritneySpears

Re: Folk er faen skjæra meg syke II

"Marilyn Manson's music promotes suicide, death, drug use, violence and hatred" skriver pressen. (sitat fra en nettside om Marilyn Manson).

"We're not saying he caused Columbine, but we're saying he legitimizes and encourages that kind of behavior." (AP/USA Today 6/15/2001).

"Ja, det gjorde jeg. Sorry, mac. Du er for dum til at jeg gidder å svare deg mer. God bedring. Bibi.

- SierDuDet"

Den holdningen der forklarer hvorfor en del folk irriterer seg over deg. Når du blir voksen, skjønner du kanskje hvorfor.

Anit-metal:

Du vet sannsynligvis lite om hvor bredt spektret av metal egentlig er.

Om du ikke liker det er greit, men å dømme det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...