Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at Kurt ligger på topp på vg lista med en gammel sang han ikke ha laget selv engang. Hva slags smak er det folk har? Er den halvhese stemmen hans så vanvittig bra?. Masse band som lager musikken sin selv som har minst like bra vokalist..f.eks Bono i u2, Morten Harket i A-HA osv Synes det er noe kvasi jeg. Den Idol cd`en solgte også en masse der disse folka fra Idol gjorde en masse gamle låter...juggel kaller jeg det. Kjøper folk plater bare fordi man har sett dem i et tv-show?

Fortsetter under...

Kizza1365380506

uff..ungene kjøper det bare fordi at de har sett de på tv...skal aldri ha unger..skikkelig stusselig gjeng

Ikke unger UNGDOMMER!!!! Litt forskjell i det vet du. Og de er ikke altetende når det gjelder musikk heller.

Gå på en livekonsert med Kurten du så merker du hvorfor han er så godt likt.

Mvh

Ungdom pleier å gå rett i hype-fella. Hvem har ikke gjort det?

Ikke jeg.

Jeg gikk aldri i hype-fella.

Dog har du rett i det du skriver. Send noen ukjente band opp på Topp 10 lista på Platekompaninet eller VG-lista, og folk er så dumme at de tror det er bra bare fordi bandet ligger som nummer 1.

Annonse

Ikke jeg.

Jeg gikk aldri i hype-fella.

Dog har du rett i det du skriver. Send noen ukjente band opp på Topp 10 lista på Platekompaninet eller VG-lista, og folk er så dumme at de tror det er bra bare fordi bandet ligger som nummer 1.

Du har selvsagt vært snusfornuftig i hele ditt liv :-)

Det er endel som liker låta, og kjøper den fordet.

De bryr seg ikke om at det er komersiellt og har vel ikke hørt om han Tal som har orginalen.

Mener du at folk skal la være å kjøpe musikk de liker fordi det er et komersiellt produkt?

Det blir jo omtrent omvendt komersialisering?

Vel, jeg syntes også det er en billig måte å gjøre det på egentlig, og liker den ikke spesiellt heller.

Men jeg respekterer da at andre gjør det !

Kurt er jo ikke akkurat første i verden som har toppa lister med en cover-låt da...

Dessuten, han har en jævlig bra stemme, og alle veit at folk kan selge mer når de er kjent fra tv, det ser vi jo gang på gang, og det er vel ikke så rart, hvis jeg hadde stått i cd-butikken (noe jeg ikke har gjort de siste 5 åra) og sett en singel fra en fyr jeg har sett på tv som jeg veit har bra stemme, eller en singel fra en fyr jeg aldri har hørt om før, er det jo klart at jeg kjøper Kurt sin!

Jeg kjøper hans singel ja . knall stemme og flink til å gjøre låtene "sine ". Har også cd til Fenrik Lane og det er jo selvlagede låter , så jeg skjønner ærlig talt ikke hva du piper om . Nok et utslag av Janteloven??

Og tenk hvor kjedelig om alle hadde lik musikksmak . Personlig setter jo jeg ?? om de fleste andre på disse listetoppene ...

Annonse

Gjest Daisy

Det er endel som liker låta, og kjøper den fordet.

De bryr seg ikke om at det er komersiellt og har vel ikke hørt om han Tal som har orginalen.

Mener du at folk skal la være å kjøpe musikk de liker fordi det er et komersiellt produkt?

Det blir jo omtrent omvendt komersialisering?

Vel, jeg syntes også det er en billig måte å gjøre det på egentlig, og liker den ikke spesiellt heller.

Men jeg respekterer da at andre gjør det !

Jeg har hørt om han Tal som hadde låta, men synes Kurt synger den bedre. Og det er en fin sang. Derfor kommer jeg muligens til å kjøpe singelen.

Ikke unger UNGDOMMER!!!! Litt forskjell i det vet du. Og de er ikke altetende når det gjelder musikk heller.

Gå på en livekonsert med Kurten du så merker du hvorfor han er så godt likt.

Mvh

han har jo like mye utstrålig som en tepose jo...

Gjest orker ikke gidder ikke

Nei jeg skal nok ikke kjøpe singeler av Kurt. Men det er ikke fordi han har dårlig stemme, men for at jeg ikke liker den typen musikk.

Stemmen hans er veldig bra. Når han kommer ut med sanger som er nye og ikke gamle coverlåter, da blir det bedre vettø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...