Gå til innhold

Er 65 kg sykelig overvektig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Hvis hun var under 1.50 høy så er jo 65 kg ganske mye, men høyden sier de ikke noe om. Men hva med menn? Jeg skulle likt å se den mann som veier under 65 kg.

Det er greit nok, men det spiller jo ingen rolle for stolen om hun var høy eller lav. Vekten er jo den samme.

Synes bare unnskyldningen om at hun var for tykk var for tynn (så å si).

petter smart

Herregud - hørt på makan! Er det plutselig ikke lov til å spise ute sfordi man ikke er slank nå da? Dessuten er 65 kilo ingenting! mange av mine venninner veier 70 kilo og er slanke, de er sikkert en meter høyere da, men allikevel!

Da bør de nesten ha med sine egne stoler. Du kan da skjønne at de ikke lager stoler som tåler slike feitinger.

Annonse

Oystein1365380376

Hvis hun var under 1.50 høy så er jo 65 kg ganske mye, men høyden sier de ikke noe om. Men hva med menn? Jeg skulle likt å se den mann som veier under 65 kg.

>Jeg skulle likt å se den mann som veier under 65 kg.

Tja, du kan godt få se på meg om du vil det. Jeg synes egentlig det er morsomt når jenter ser på meg.

Gjest peacemaker

>Jeg skulle likt å se den mann som veier under 65 kg.

Tja, du kan godt få se på meg om du vil det. Jeg synes egentlig det er morsomt når jenter ser på meg.

Skrivefeil........

Sunt bondevett sier meg at det skulle,burde,kunne,helt sikkert var 165KG.

peacemaker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...