Gå til innhold

Kan du anbefale en middag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Iskrem. Vi har relativt ofte iskrem til middag. Det er bra for sjela.

Iskrem med fløteskum.

Har vært i Danmark vettu - der kan de det med kalorier, mat som behager øyet og drikke som behager sjelen.

Hadde det ikke vært for skatten så skulle jeg jaggu ha flyttt dit. Dessuten er det danske språk sexy.

Annonse

Iskrem med fløteskum.

Har vært i Danmark vettu - der kan de det med kalorier, mat som behager øyet og drikke som behager sjelen.

Hadde det ikke vært for skatten så skulle jeg jaggu ha flyttt dit. Dessuten er det danske språk sexy.

Jeg tro magen min er litt dansk. Den liker fleskestek og elefantøl. Og de små kakene med vanilje, jordbær og gelé.

I august skal jeg fortelle deg litt om sexy, danske elskere. Ja?

Jeg har smakt på de der paiene du skryter av. De er gode.

Jeg pleier å gjemme dem nederst i fryser'n så ikke høvdingen finner dem. Skal jeg steke et par egg til deg? spør jeg høvdingen. Da synes høvdingen at jeg er snill. Etter at han er sovna foran tv'n, spiser jeg paien min.

Jeg pleier å gjemme dem nederst i fryser'n så ikke høvdingen finner dem. Skal jeg steke et par egg til deg? spør jeg høvdingen. Da synes høvdingen at jeg er snill. Etter at han er sovna foran tv'n, spiser jeg paien min.

Hvilken er best? Jeg klarer ikke å bestemme meg og trenger klare instrukser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...