Gå til innhold

Overraske kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Belly Up
Skrevet

Jeg og kjæresten har kjent hverandre i mange år, og har vært sammen i 2 måneder på søndag. Vi er sammen natt og dag og stortrives som par!

Jeg har lyst å overraske ham med noe koselig som ikke koster så alt for mange penger. Jeg sparer til vår ferie i august... Noen forslag?

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Kjønnsskifteoperasjon?

Eller blir det for dyrt?

Skrevet

Lag en deilig piknickkurv med rødvin, camenbert, gravet laks, grønnsaker, frukt, brød, egg ... også tar du han med til et hyggelig sted - til lands eller til vanns. Når dere har blitt mette og litt susne, så drar du han med under en busk, evt. på et dekk og forfører ham med stil :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vart henne opp med en saftig biff med godt tilbehør.

Gjest CatePus
Skrevet

Lag en deilig piknickkurv med rødvin, camenbert, gravet laks, grønnsaker, frukt, brød, egg ... også tar du han med til et hyggelig sted - til lands eller til vanns. Når dere har blitt mette og litt susne, så drar du han med under en busk, evt. på et dekk og forfører ham med stil :)

nei, så artig - samme forslag i samme minutt!

Gimme five!

Skrevet

nei, så artig - samme forslag i samme minutt!

Gimme five!

yeh :)

Pokker, nå fikk jeg lyst på en piknik ;)

Good Golly!
Skrevet

Hvor har de fine picnic-kurver og hvor mye koster de...?

Good Golly!
Skrevet

Gjest Belly Up
Skrevet

Kjønnsskifteoperasjon?

Eller blir det for dyrt?

Takk til deg.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Åhlens?

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Takk til deg.

Versågod - tipper han blir overrasket ja!

Gjest CatePus
Skrevet

jeg og

*sukk*

ganske romantisk det der i grunnen - må gjøre noe sånt selv snart!

Skrevet

jeg og

*sukk*

ganske romantisk det der i grunnen - må gjøre noe sånt selv snart!

Her regner det bare *sukk* En piknik har jeg kommet meg på, og det var med søsteren min - og barna. Hyggelig, men ikke spes. pirrende :)

Skrevet

Fikk du lyst på pikk, sier du? Jeg hører litt dårlig.

Skrevet

Fikk du lyst på pikk, sier du? Jeg hører litt dårlig.

Det har jeg ja!!!

Du hører ikke dårlig, det er bare jeg som skriver litt utydelig. Få deg briller, gamla!

Skrevet

Her regner det bare *sukk* En piknik har jeg kommet meg på, og det var med søsteren min - og barna. Hyggelig, men ikke spes. pirrende :)

Jeg kan jo ta meg en tur??? Men om det hjelper kan jeg ikke garantere altzå .....

Skrevet

Jeg kan jo ta meg en tur??? Men om det hjelper kan jeg ikke garantere altzå .....

Og hva har så den damen å bidra med, om jeg tør spørre?

Skrevet

Det har jeg ja!!!

Du hører ikke dårlig, det er bare jeg som skriver litt utydelig. Få deg briller, gamla!

Et øyeblikk, skal bare skru på meg øynene først. Deretter kommer monokkelen på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...