Gå til innhold

Har du planlagt utdrikningslag før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raisa

Lag et rebusløp! Kjempegøy som vorspiel, ihvertfall. Bruden må innom en del puber hvor hun må gjøre spesielle ting for å få beskjed om neste sted hun skal gå til. Dette må selvfølgelig avtales med puben på forhånd. La henne ha med seg en av venninnene som kan filme så alle kan se at det har gått riktig for seg. Resten av laget sitter og venter på siste post. Resten av festen kan andre komme med forslag til.

Hadde det til ei venninne for ikke så lenge siden..

Hun ble hentet på motorsykkel og kjørt til jernbanen.. Måtte reise alene fra Trheim til Værnes.. Men pga vind og regn ble ikke det avtalte tandemhoppet gjennomført, så hun fikk det som gavekort og kan hoppe senere..

Havnet istede på brannstasjonen, hvor vi ble godt mottatt av kjekke brannmenn.. Hun måtte da teste om hun hadde klaustrofobi og måtte igjennom en laburint i mørket.. Etterpå testet de høydeskrekken hennes og heiset henne tredve meter opp i lufta.. Hun ble også kledd opp i alle klær som de bruker når det er brann.. Også oksygenkolber og maske.. Hun fikk trimmet seg litt i trappene før hun måtte skli ned stanga i seks etg..

Etterpå kjørte hun gokart, før vi havnet hjemme hos forloveden, hvor vi spiste taco..

Der fikk hun også en gave fra oss alle, som hun forbant henne med en spesiell situasjon el mann..

Til slutt havnet vi på en koselig bytur..

Hun var meget fornøyd med sitt utdrikkningslag..

Vi betalte 350 kr hver, og det meste gikk til tandemhoppet..

Planlegger nå ett nytt utdrikkningslag for ei anna venninne, men hun er her inne av og til, så skriver ikke noe om hva vi har planlagt til henne, men du kan få høre når det har vært..

Lykke til!

:o)

Gjest CatePus

Litt pleier det å koste, men regningen deler du på de involverte (unntatt bruden).

Du må ta utgangspunkt i brudens personlighet når du planlegger, noen synes det er moro å bli kledd ut/driti ut, mens andre synes (som meg) at dette er veldig "ut" og langt ifra moro.

Hvis jeg var bruda, hadde jeg ønsket meg en skikkelig kosedag, med litt hudpleie, båttur med reker og vin, underholdning (konsert/revy/teater/stand-up etc), god mat og sånt noe.

Litt pleier det å koste, men regningen deler du på de involverte (unntatt bruden).

Du må ta utgangspunkt i brudens personlighet når du planlegger, noen synes det er moro å bli kledd ut/driti ut, mens andre synes (som meg) at dette er veldig "ut" og langt ifra moro.

Hvis jeg var bruda, hadde jeg ønsket meg en skikkelig kosedag, med litt hudpleie, båttur med reker og vin, underholdning (konsert/revy/teater/stand-up etc), god mat og sånt noe.

Nå skal jeg aldri gifte meg - jeg gjentar - ALDRI, men bortsett fra det så er jeg helt enig med deg.

Utdrikningslag - gud bedre sier jeg bare.

Piknik med rødvin imidlertid :)

Gjest CatePus

Når jeg laget utdrikningslag for min gravide venninne, fikk hun en ridetur på hest, picnic i parken, shopping-maraton, innspilling av sang i studio, bowling og restaurant-besøk.

Annonse

Gjest CatePus

Nå skal jeg aldri gifte meg - jeg gjentar - ALDRI, men bortsett fra det så er jeg helt enig med deg.

Utdrikningslag - gud bedre sier jeg bare.

Piknik med rødvin imidlertid :)

Ja, ikke sant! Jeg la til noe rett over her, om hva jeg fant på for venninna mi, og da var jo picnic en selvskreven post på lista!

:)))

Ja, ikke sant! Jeg la til noe rett over her, om hva jeg fant på for venninna mi, og da var jo picnic en selvskreven post på lista!

:)))

.. og jeg leste det ...

gode forslag! Du skulle fått arrangert mitt utdrikningslag ... hvis jeg mot formodning skulle ha giftet meg - noe jeg ikke skal. Jeg gjentar - IKKE skal.

Gjest River ut håret

Hadde det til ei venninne for ikke så lenge siden..

Hun ble hentet på motorsykkel og kjørt til jernbanen.. Måtte reise alene fra Trheim til Værnes.. Men pga vind og regn ble ikke det avtalte tandemhoppet gjennomført, så hun fikk det som gavekort og kan hoppe senere..

Havnet istede på brannstasjonen, hvor vi ble godt mottatt av kjekke brannmenn.. Hun måtte da teste om hun hadde klaustrofobi og måtte igjennom en laburint i mørket.. Etterpå testet de høydeskrekken hennes og heiset henne tredve meter opp i lufta.. Hun ble også kledd opp i alle klær som de bruker når det er brann.. Også oksygenkolber og maske.. Hun fikk trimmet seg litt i trappene før hun måtte skli ned stanga i seks etg..

Etterpå kjørte hun gokart, før vi havnet hjemme hos forloveden, hvor vi spiste taco..

Der fikk hun også en gave fra oss alle, som hun forbant henne med en spesiell situasjon el mann..

Til slutt havnet vi på en koselig bytur..

Hun var meget fornøyd med sitt utdrikkningslag..

Vi betalte 350 kr hver, og det meste gikk til tandemhoppet..

Planlegger nå ett nytt utdrikkningslag for ei anna venninne, men hun er her inne av og til, så skriver ikke noe om hva vi har planlagt til henne, men du kan få høre når det har vært..

Lykke til!

:o)

Hvor mye kostet Tandem hoppet? Jeg bor i Trondheim selv, så Værnes er ikke lange stykke unna.

Gjest CatePus

.. og jeg leste det ...

gode forslag! Du skulle fått arrangert mitt utdrikningslag ... hvis jeg mot formodning skulle ha giftet meg - noe jeg ikke skal. Jeg gjentar - IKKE skal.

MEN - trenger vi være så nøye på det, da? Se på meg, for eksempel - gift har jeg vært, men utdrikningslag? Nei, DET har jeg aldri hatt.

Så da går det vel an å snu på flisa, Du får utdrikningslag, men du trenger IKKE å gifte deg.

Skal vi si til helga?

MEN - trenger vi være så nøye på det, da? Se på meg, for eksempel - gift har jeg vært, men utdrikningslag? Nei, DET har jeg aldri hatt.

Så da går det vel an å snu på flisa, Du får utdrikningslag, men du trenger IKKE å gifte deg.

Skal vi si til helga?

Helga passer fint.

Og jeg har registrert at "bruden" slipper å betale.

nei og nei, dette skal bli bra :)

Annonse

Når jeg laget utdrikningslag for min gravide venninne, fikk hun en ridetur på hest, picnic i parken, shopping-maraton, innspilling av sang i studio, bowling og restaurant-besøk.

Herregud for et pes!!!!!!!

Alt for mye på alt for kort tid. Krampe!!!

Går det ikke an å bare gjøre en koselig kveld ut av det da.

Jeg er glad jeg giftet meg FØR disse hesblesende utdriknignslagenes tid.

Gjest CatePus

Herregud for et pes!!!!!!!

Alt for mye på alt for kort tid. Krampe!!!

Går det ikke an å bare gjøre en koselig kveld ut av det da.

Jeg er glad jeg giftet meg FØR disse hesblesende utdriknignslagenes tid.

Bare misunnelig, du.

Det var faktisk ikke hektisk i det hele tatt - begynte jo tidlig på formiddagen, og det var kjempekos!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...