Gå til innhold

Solbriller

MetteM på glassbordet

Anbefalte innlegg

MetteM på glassbordet
Skrevet

Finnes det noen solbriller som skruene ikke detter ut av?

Dette har skjedd med alle mine,og jeg lurere på om det er en bevisst *produksjonsfeil,for og øke salget..

Hvor kjøper jeg solbriller med skruer som sitter?

Skrevet

Jeg har et par RayBan med tynne metallstenger. Skruene blir løse etter hvert, men det merker man jo ved at stengene blir utrolig slarkete. Med et mini-skrujern skrus det til og om noen måneder må skrujernet fram igjen :-)

Skrevet

Problemet kan løses enkelt med en dråpe neglelakk på skruen.

(Ikke på skruehodet men der skruen kommer ut igjen.)

Gjest BareMegBare
Skrevet

Jeg har et par RayBan med tynne metallstenger. Skruene blir løse etter hvert, men det merker man jo ved at stengene blir utrolig slarkete. Med et mini-skrujern skrus det til og om noen måneder må skrujernet fram igjen :-)

Kjøpr Silhouette-solbriller.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det samme skjedde med mine etter en uke! Dritt... men skrua ble så klart borte oppi veska da, og den ene glasset hang og dingla ned på kinnet - lækkert! For glasset var festa med skrue forann (oppe).

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har hatt samme problemet med solbrillene mine. Men jeg har funnet ut at skruene ofte lett kan skrues faste igjen med pinsett eller et annet lite redskap.

Grunnen til at skruene på mine solbriller faller av er at jeg som regel kjøper billige varianter. Bruker ikke flere tusen på solbriller. Men er en villig til å kjøpe dyre solbriller får en nok bedre kvalitet også selvsagt.

Skrevet

Blank neglelakk, ikke sant?

MetteM på glassbordet
Skrevet

Thanks, Helge M, Dette var et godt råd!Skal prøves!

Gjest gucci er ok
Skrevet

Gucci-brillene mine henger fint sammen etter tre år, men det skulle bare mangle. Er nøye med å bruke etuiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...