Gå til innhold

Hvor få jobb hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønte ikke helt hva du ville fram til....

Men prøv deg på finn.no, deltidsjobb.no, aetat.no eller rett og slett søk på ordet "jobb", så kan du lete deg frem.

Vil gjerne ha en heltidsjobb, som jeg kan gjøre hjemmefra. Har gått inn på noen sider, bl.a Herbalife, men er det mulighet for å tjene noe på det? Håpet noen her har erfaring med sånn type jobb. :-)

Gjest ikke akkurat nå tror jeg..

Jeg jobber sjøl med nettverkssalg innen helse og velvære og det begynner å bli litt inntekt. Starter du opp med noe sånt, må du regne med mye jobb og liten inntekt til å begynne med. Etterhvert blir det mere og mere. Du må også tenke over om du ville kjøpt disse produktene uansett, ikke sant? Det er ikke noe problem der hvor jeg jobber. Ikke har vi høye oppstartsgebyr og du trenger ikke handle deg blakk på varelagre o.l.Du får betalt fra den første du sponser inn. Selskapet er Norsk, så det er veldig enkelt å kontakte "sjefene". Ikke trenger du å handle for så og så mye i mnd. Kun anbefale produkter faktisk.

Begynner du med nettverkssalg bør du ha en god sponsor som bor i nærheten av deg og som er villig til å stille opp og hjelpe deg i begynnelsen. Det er veldig viktig.

Anbefales på det varmeste, men sonder terrenget først og ikke hopp på det første og beste.

Gjest lis@bet

Vil gjerne ha en heltidsjobb, som jeg kan gjøre hjemmefra. Har gått inn på noen sider, bl.a Herbalife, men er det mulighet for å tjene noe på det? Håpet noen her har erfaring med sånn type jobb. :-)

å, sånn sett... Trodde du ville ha jobb et annet sted, altså flytte hjemmefra og jobbe. :-D

Gjest Pricilla

Herbalife er noe dritt! ALDRI begynn med det!

Hvis du først skal selge noe dritt, hadde jeg valgt sminke (søstra mi tjente godt på det på landet)

eller dildoer, seriøst! Mange som ikke "tørr" å kjøpe det i butikken, dessuten er det alltid bedre å kjøpe en som man vet hvordan virker og som blir anbefalt av flere. : )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...