Gå til innhold

Voksne som kaster boss på gata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• shandy

12

• molli

6

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Dette er det verste jeg vet!

Av en eller annen grunn er dette et fenomen som både min x og min nåværende kjæreste lider av.

Og det virker ikke som det nytter å påvirke dem til å slutte å kaste ting ut av vinduet heller.

:ugh:

Når det gjelder utendørs-tissing så er det et stort problem at det ikke fins flere offentlige doer i dette landet.

Hvis du vet hvem det er som kaster hundebæsj-poser på tomta deres eller henger det på gjerdet så kan du legge posene i postkassa deres. De skjønner nok hintet.

Jeg plukker ALLTID opp etter hunden vår - med mindre han gjør fra seg inne i skogen, vekk fra stier osv.

Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans. Jeg synes det må være en grei sak å kaste en godt igjenknytt hundepose i en søppelkasse i nærheten, og ikke måtte gå med den i lomma helt til jeg kommer hjem igjen. Men dengang ei, visstnok...! Vet ikke hva andre her mener om saken?

Må tilføye at det merkeligste var at fyren sjøl var ute og lufta hunden SIN da han skjelte meg ut... Det ER fristende å ikke plukke opp om hunden gjør fra seg rett utenfor eiendommen hans. Men så er det jo mange andre enn han det ville gått ut over, så jeg er snill jente og plukker opp, men for å slippe den gamle gneldregubben låner jeg en annens søppelkasse...

tigertrollet

Jeg plukker ALLTID opp etter hunden vår - med mindre han gjør fra seg inne i skogen, vekk fra stier osv.

Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans. Jeg synes det må være en grei sak å kaste en godt igjenknytt hundepose i en søppelkasse i nærheten, og ikke måtte gå med den i lomma helt til jeg kommer hjem igjen. Men dengang ei, visstnok...! Vet ikke hva andre her mener om saken?

Må tilføye at det merkeligste var at fyren sjøl var ute og lufta hunden SIN da han skjelte meg ut... Det ER fristende å ikke plukke opp om hunden gjør fra seg rett utenfor eiendommen hans. Men så er det jo mange andre enn han det ville gått ut over, så jeg er snill jente og plukker opp, men for å slippe den gamle gneldregubben låner jeg en annens søppelkasse...

Det der har jeg også erfart, så jeg er forsiktig med hvor jeg kaster det.

Synes også det er bakvendt at man ikke er glad for at folk plukker det opp og stiller søppelkassene til disposisjon.

Men...det er privat eiendom vettu..:-)

"Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans."

Hæ? Tror du f.eks jeg hadde godtatt at noen hadde hivd hundedritt i min søppledunke. Jeg vil da for pokke ikke ha andres hundedritt stinkende på min private eiendom.

Det er ikke mitt problem at du har hund, og driter bikkja di utenfor rekkevidden av din egen søppeldunke, får du pent gå med det i lomma til du kommer hjem til deg selv.

Enkeltes tankegang forundrer meg stort - det må jeg bare si.

Annonse

Det der har jeg også erfart, så jeg er forsiktig med hvor jeg kaster det.

Synes også det er bakvendt at man ikke er glad for at folk plukker det opp og stiller søppelkassene til disposisjon.

Men...det er privat eiendom vettu..:-)

Det er i sånne tilfeller man bare MÅ få lov til å si at enkelte overhode ikke skulle fått lov til å videreføre genene sine.

Evt. skulle dem ikke fått lov å levd. Men det var kanskje å strekke det litt langt.

nei, den siste der må jeg ha tilgode. sorry.

*viske, viske*

"Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans."

Hæ? Tror du f.eks jeg hadde godtatt at noen hadde hivd hundedritt i min søppledunke. Jeg vil da for pokke ikke ha andres hundedritt stinkende på min private eiendom.

Det er ikke mitt problem at du har hund, og driter bikkja di utenfor rekkevidden av din egen søppeldunke, får du pent gå med det i lomma til du kommer hjem til deg selv.

Dritt er nå for faen meg dritt uansett hvem den kommer fra. En hundepose stinker neppe verre enn dine bind.

Jesus. Dere er ødelagte mennesker.

Dritt er nå for faen meg dritt uansett hvem den kommer fra. En hundepose stinker neppe verre enn dine bind.

Jesus. Dere er ødelagte mennesker.

Ja si hva du vil, men jeg vil ikke ha andres hundmøkk i min søppeldunke. Mitt eget, er mitt eget.

Andres bikkjedritt som kanskje skal ligge der i opptil 14 dager, før søppla blir tømt - og nå i varmen. Nei takk, den godtar jeg ikke.

La oss si det var mange som gikk tur med bikkja, og lempet dritten i din søppeldunke - ville du nå egentlig likt det?

Jeg tror ikke du egentlig mener hva du sier her Zirine.

Ja si hva du vil, men jeg vil ikke ha andres hundmøkk i min søppeldunke. Mitt eget, er mitt eget.

Andres bikkjedritt som kanskje skal ligge der i opptil 14 dager, før søppla blir tømt - og nå i varmen. Nei takk, den godtar jeg ikke.

La oss si det var mange som gikk tur med bikkja, og lempet dritten i din søppeldunke - ville du nå egentlig likt det?

Jeg tror ikke du egentlig mener hva du sier her Zirine.

Vel, det er ikke bare du som har en søppeldunk shandy :)

Jeg synes det er mye bedre at en og annen kaster dritten i min dunk enn å kaste den på gaten. Å antyde at fordi en gjør det så kommer hele nabolaget til å gjøre det, det er for dumt og det vet du. En og annen drittpose er da vel ingenting å lage bråk for.

Dritt er dritt - og det stinker uansett. Her oppfører du deg som en kjerring shandy.

Gjest CatePus

det der var da litt smålig? Hva hvis du har besøk av en mor med bleiebarn, og bleiebarnet bæsjer, slik at mor må skifte bleie - skal da mor putte bæsjebleie i lomma og "pent ta det med seg hjem"?

det der var da litt smålig? Hva hvis du har besøk av en mor med bleiebarn, og bleiebarnet bæsjer, slik at mor må skifte bleie - skal da mor putte bæsjebleie i lomma og "pent ta det med seg hjem"?

Det er en annen situasjon, og dette vil da være venner, eller familie.

Det kan da ikke sammenlignes med at fremmede forbipassasjerende slenger hundens dritt i min søppeldunke.

Hvor skal da grensen gå. Er det greit mener du, at folk som kommer fra f.eks ferie slenger søppla i din dunke? Ja bare siden den står der sånn i forbifarten.

Gjest CatePus

Det er en annen situasjon, og dette vil da være venner, eller familie.

Det kan da ikke sammenlignes med at fremmede forbipassasjerende slenger hundens dritt i min søppeldunke.

Hvor skal da grensen gå. Er det greit mener du, at folk som kommer fra f.eks ferie slenger søppla i din dunke? Ja bare siden den står der sånn i forbifarten.

En fjær eller fem høns? vi snakker om EN pose med hundebæsj, ikke 15 kg med grillrester og plastservise!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...