Gå til innhold

Voksne som kaster boss på gata

Anbefalte innlegg

Vel, det er ikke bare du som har en søppeldunk shandy :)

Jeg synes det er mye bedre at en og annen kaster dritten i min dunk enn å kaste den på gaten. Å antyde at fordi en gjør det så kommer hele nabolaget til å gjøre det, det er for dumt og det vet du. En og annen drittpose er da vel ingenting å lage bråk for.

Dritt er dritt - og det stinker uansett. Her oppfører du deg som en kjerring shandy.

"Å antyde at fordi en gjør det så kommer hele nabolaget til å gjøre det, det er for dumt og det vet du. En og annen drittpose er da vel ingenting å lage bråk for."

Jeg har ikke antydet at hele nabolaget vil komme til å gjøre det. De fleste har såpass i topplokket at de ikke slenger dritten til bikkja si hos andre, så her er det ikke noe problem. Derav intet bråk heller. Det er tankegangen til ENKELTE andre som f.eks her på dol jeg reagerer på.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• shandy

12

• molli

6

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

"Å antyde at fordi en gjør det så kommer hele nabolaget til å gjøre det, det er for dumt og det vet du. En og annen drittpose er da vel ingenting å lage bråk for."

Jeg har ikke antydet at hele nabolaget vil komme til å gjøre det. De fleste har såpass i topplokket at de ikke slenger dritten til bikkja si hos andre, så her er det ikke noe problem. Derav intet bråk heller. Det er tankegangen til ENKELTE andre som f.eks her på dol jeg reagerer på.

Tankegangen er vel grei den. Man kaster ikke dritten i naturen, man kaster det i søppeldunk.

Regelen bør vel heller være at man kaster dritten i dunker når eierne av dunkene ikke ser, så slipper man grinete blikk og sure kommentarer :)

Japp, det tenker jeg vi går for. Det var en god regel.

En fjær eller fem høns? vi snakker om EN pose med hundebæsj, ikke 15 kg med grillrester og plastservise!

En pose med hundedritt pr.dag kanskje. Det ser da ut til at noen tar det som verdens største selvfølge, at det er greit, og hvis andre hundeeiere tenker på samme måten (la oss ikke håpe det)

Poenget er, at dette er min private eiendom, og her vil jeg IKKE at andre tar seg til rette - som om det skulle være verdens mest naturlige ting.

"15 kg med grillrester og plastservise!"

Hvem klarer å få så mye søppel i en bil :)

Her lager vel du en fjær til fem høns :) men samme det. Prinsippet er det samme mener jeg. Det er like frekt uansett.

tigertrollet

Tankegangen er vel grei den. Man kaster ikke dritten i naturen, man kaster det i søppeldunk.

Regelen bør vel heller være at man kaster dritten i dunker når eierne av dunkene ikke ser, så slipper man grinete blikk og sure kommentarer :)

Ja, etter mørkets frembrudd hopper alle de forferdelige hundeeierne som plukker opp etter bikkja si frem og kaster møkka i søppeldunker som fra før er fulle av bæsjebleier, råtne egg og hårete ost. Det er helt for jævlig.

Folk kaster egen og bikkjas dritt i EGEN søppel. Jepp, den tenker jeg heller vi går for.

PS. Du aner ikke hva jeg ser, og hvis jeg hadde fått øye på en fremmed med marsjfart til min søppeldunke - med bikkja på slep, og drittposen i hånden. Ja gjett hvem som skulle få lov å ta med seg dritten å gå.

Gjest CatePus

En pose med hundedritt pr.dag kanskje. Det ser da ut til at noen tar det som verdens største selvfølge, at det er greit, og hvis andre hundeeiere tenker på samme måten (la oss ikke håpe det)

Poenget er, at dette er min private eiendom, og her vil jeg IKKE at andre tar seg til rette - som om det skulle være verdens mest naturlige ting.

"15 kg med grillrester og plastservise!"

Hvem klarer å få så mye søppel i en bil :)

Her lager vel du en fjær til fem høns :) men samme det. Prinsippet er det samme mener jeg. Det er like frekt uansett.

Jeg liker å ta i litt når jeg først ypper :)

Annonse

Det der tror jeg er et særtrekk blant menn. Menn er antagelig født som noen skikkelige, møkkete grisesabber, men de tvinges inn i en rensligere ham av først mødrene, så kjærester, og så hustruen.

Er de alene derimot, slipper de alle tøyler løs, velter seg i møkk, søppel sparkes bare under sofaen, sengetøyet ligger på sengen til det må knekkes av, underbuksene brukes til de går opp i sømmene og ramler av, junkfood-søppel, sjokoladepapir og brusbokser hives ut av bilvinduet i fart, oppvaskbenken på kjøkkenet har mugnet av matrester og vannsøl, og porselenet i do er ikke lenger hvitt men gulbrunt...

Jeg kunne nok fortsette å ramse opp i det uendelige. Men den fyren jeg giftet meg med kaster søppel rett ut av bilvinduet uten de minste skrupler. Samme om jeg vræler at han skal gi faen i det griseriet.

Noen ganger kunne jeg tenke meg å stappe HAN i søppelposen og knyte godt igjen, før jeg hev han ut av bilvinduet i god fart....

Ja, etter mørkets frembrudd hopper alle de forferdelige hundeeierne som plukker opp etter bikkja si frem og kaster møkka i søppeldunker som fra før er fulle av bæsjebleier, råtne egg og hårete ost. Det er helt for jævlig.

"Ja, etter mørkets frembrudd"

Javel, så det er om natta dere lufter bikkjene?:)

Nei, ærlig talt du. Spør i det minste først. Jeg syntes det er frekt. Hvis dritten bare er dritt - som dere sier, og ikke så farlig. Ja, da er det vel heller ikke så farlig at dere putter den i lomma, eller i en sekk på ryggen, og tar den med dere hjem til dere selv.

Folk kaster egen og bikkjas dritt i EGEN søppel. Jepp, den tenker jeg heller vi går for.

PS. Du aner ikke hva jeg ser, og hvis jeg hadde fått øye på en fremmed med marsjfart til min søppeldunke - med bikkja på slep, og drittposen i hånden. Ja gjett hvem som skulle få lov å ta med seg dritten å gå.

Hvis jeg er langt utti huttiheita, så gidder jeg nå for pokker ikke å drasse dritten med meg hjem. Altså - et sted går grensen. Og siden jeg vet at dine bind og dine råtne tomater stinker, så gjør ikke en drittpose fra hund det no verre.

Det tenker jeg vi går for.

Ja si hva du vil, men jeg vil ikke ha andres hundmøkk i min søppeldunke. Mitt eget, er mitt eget.

Andres bikkjedritt som kanskje skal ligge der i opptil 14 dager, før søppla blir tømt - og nå i varmen. Nei takk, den godtar jeg ikke.

La oss si det var mange som gikk tur med bikkja, og lempet dritten i din søppeldunke - ville du nå egentlig likt det?

Jeg tror ikke du egentlig mener hva du sier her Zirine.

Her er jeg faktisk enig med deg Shandy :-) Jeg ville også blitt muggen om noen brukte MIN søppeldunk til å hive BÆSJ i. Det greier seg med vår egen søppel takk, og selv om hundedritten er godt pakket inn i pose, så STINKER det i sommervarmen av sånt uansett!!

Så...NEI til hundedritt i andres søppelkasser!

*tommelen opp*

tigertrollet

Nei, ærlig talt du. Spør i det minste først. Jeg syntes det er frekt. Hvis dritten bare er dritt - som dere sier, og ikke så farlig. Ja, da er det vel heller ikke så farlig at dere putter den i lomma, eller i en sekk på ryggen, og tar den med dere hjem til dere selv.

Det var en spøk:)

Jeg skjønner ikke hva det er å hisse seg sånn opp over. Søppel er søppel for meg. Og jeg ville faktisk ikke nektet noen å kaste bæsjebleien til ungen deres i min søppeldunk selv om jeg ikke har barn. Så storsinnet er jeg;)

Her er jeg faktisk enig med deg Shandy :-) Jeg ville også blitt muggen om noen brukte MIN søppeldunk til å hive BÆSJ i. Det greier seg med vår egen søppel takk, og selv om hundedritten er godt pakket inn i pose, så STINKER det i sommervarmen av sånt uansett!!

*tommelen opp*

sambis er også enig med dere - kjerringer er dere, hele gjengen!

Ingen fornuftige mennesker går nå med dritt i lomma!! Jesus, hva tar du oss for??

Annonse

Hvis jeg er langt utti huttiheita, så gidder jeg nå for pokker ikke å drasse dritten med meg hjem. Altså - et sted går grensen. Og siden jeg vet at dine bind og dine råtne tomater stinker, så gjør ikke en drittpose fra hund det no verre.

Det tenker jeg vi går for.

Hvis du er langt utti hutteheita, så er du ikke i nærheten av meg. Da får andre ta problemet.

Joda, jeg skjønner hva du mener, MEN det er allikevel ikke mitt eller andres problem at bikkja di driter. (Ikke har du bikkje heller, så vidt jeg vet, men)

Dette er mitt private område, med søppeldunke innkludert.

At folk er frekke er ikke noe nytt, det vil ikke si det samme som at jeg syntes det er greit.

Jeg tenker vi går for den, så får du (andre) heller bære med dere møkka hjem til dere selv.

*tommelen opp*

Akkurat Molli - visste jeg kunne regne med deg :-)

Hvis du er langt utti hutteheita, så er du ikke i nærheten av meg. Da får andre ta problemet.

Joda, jeg skjønner hva du mener, MEN det er allikevel ikke mitt eller andres problem at bikkja di driter. (Ikke har du bikkje heller, så vidt jeg vet, men)

Dette er mitt private område, med søppeldunke innkludert.

At folk er frekke er ikke noe nytt, det vil ikke si det samme som at jeg syntes det er greit.

Jeg tenker vi går for den, så får du (andre) heller bære med dere møkka hjem til dere selv.

Det er ikke ditt problem, greit nok - men poenget ditt er at du lager et problem ut av noe som ikke betyr en dritt :)

Gjest fjøsnissen

Jeg plukker ALLTID opp etter hunden vår - med mindre han gjør fra seg inne i skogen, vekk fra stier osv.

Men jeg må si jeg reagerte med forundring da en fyr i nærheten her (på samme boligfelt, men ikke nabo) ble dritsur på meg da jeg kastet hundeposen i søppelkassen hans. Jeg synes det må være en grei sak å kaste en godt igjenknytt hundepose i en søppelkasse i nærheten, og ikke måtte gå med den i lomma helt til jeg kommer hjem igjen. Men dengang ei, visstnok...! Vet ikke hva andre her mener om saken?

Må tilføye at det merkeligste var at fyren sjøl var ute og lufta hunden SIN da han skjelte meg ut... Det ER fristende å ikke plukke opp om hunden gjør fra seg rett utenfor eiendommen hans. Men så er det jo mange andre enn han det ville gått ut over, så jeg er snill jente og plukker opp, men for å slippe den gamle gneldregubben låner jeg en annens søppelkasse...

Selvsagt bør man kunne bruke andres boss!!

Det er ikke ditt problem, greit nok - men poenget ditt er at du lager et problem ut av noe som ikke betyr en dritt :)

Det er heldigvis ikke mitt problem nei. Her har de fleste folkskikk :)

Jeg bare diskuterte med dem som tydeligvis IKKE skjønte problemet ;)

Er vi ferdige med drittpreik nå. Ja vi sier det sånn tenker jeg.

Det er heldigvis ikke mitt problem nei. Her har de fleste folkskikk :)

Jeg bare diskuterte med dem som tydeligvis IKKE skjønte problemet ;)

Er vi ferdige med drittpreik nå. Ja vi sier det sånn tenker jeg.

Vi er ferdig når du har innrømt at du oppfører deg som en kjerring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...